Öncesinde iş hayatım olmadı
Nisan ayından bu yana sigortalı çalışıyotum opet'de. Daha önce kredi kartı kullanmadım. Şimdide red geliyor. Ne yapmam lazım?
Öncesinde iş hayatım olmadı
Telefonla başvuru yapıyorum direkt red geliyor. Ne yapmam lazım? Şubeye mi gidim
Şimdi burada önemli olan bazı mevzular var bazı bankalar 12 ay olmadan vermiyor maaşını düzenli alıp almadığına bakabiliyor ya da başka ödemelerde mesela gerçi kredi kartım yok dedin ama düzensiz ödeme falan yapılırsa bunlardan yapabiliyor aldığın maaşlar nasıl yani parça parça ama bunlara da bakılıyor ama bana kalırsa çoğu banka verir sen hangi bankadan kredi almaya çalışıyorsun kredi kartı
hemen vermezler kredi kartı en az 1 1.5 yıl düzenli çalışman lazım ayrıca herhangi bir borcun olmamalı icra kredi veya benzer kredi puanın yükselmesi lazım findex notuna bak bir fikrin olur
Merve selam! 🌸
İlk kez kredi kartı alıyorsun, o yüzden kredi notun (finansal geçmişin) oluşmamış olabilir. Bankalar genelde böyle durumlarda temkinli davranır. Telaş yapmana gerek yok! Direkt şubeye gidip müşteri temsilcisiyle konuşmanı öneririm. Gerekirse maaş aldığın bankadan düşük limitli bir kredi kartı talep edebilirsin. 😊 Bir diğer yol ise önce bir kredi ürünü ya da ek hesap açtırarak kredi geçmişini oluşturmaktır. Unutma, sabır ve finansal düzen burada anahtar! 🗝️
Cevap
16Cevap
Filmin 33:50 nci dakikasından başlayıp sahne bitene kadar izleyip sahne de en çok beğendiğin yeri söyler misin
Maaşın varsa kredi kartı verirler git sebebini öğren biri adına kredi kullandıysa ve ödemediyse vb dyrumlarda vermezler
Kullanmadığın için vermiyorlar zaten enparayı falan dene onlar veriyodu
Maaşını hangi bankadan alıyosun
Anladım genelde hesap açılınca direkt veriyolar bi tane ama sana vermediler demek, kredi puanına baktın mı hiç
Ee tabi ister o rapor ücretsiz değil ama 60 tl ve kredi puanın düşükse kart vermezler, eksi bakiye özelliği var mı vakıfbankta onu kullanmaya çalış
Anladım peki vakıfbankın bi de sky limit diye bi özelliği var ona başvursana mobil uygulamasından
Borcun var mı şu an resmi bi kuruma banka falan?
Kredi puanın neden düşük acaba hiç bişey yokken gerçi kredi vs. Kullanmadığın içinde yükselmiyo kısır bi döngü aslında
Maaşının yattığı bankaya git ve kredi kartı istiyorum de yardımcı olurlar
Kesin çıkar ama limit düşük olur
Maaş bordronu isterler gitmeden muhasebeden al imzalı en az 20 civarı çıkar dir düşüniyorım
Mecbur görüşmen lazım
ılkkez alacaksan kredı puanın olusmamıstır ondan olabılır subeden alabılırsın maas suben yakınmı?
verırler ılk seferınde yuksek lımıtler ıstemedıkce genelde sorun cıkmıyor dusuk lımıtle baslar zamanla artar zaten senle uzunca konusalımmı
ılk seferınde 5 bın verse bıle bu bıle adımdır 2 3 ayda artar zamanla ve konusalımmı senle dırek?
Şubeye git knk geçen dönem bendede oldu şubeden işlem alıyo gideşen işlem yaptırman gerek.
Puanın yetmiyor olabilir
Onun da puanı var yeterli görmemiş olabilirler
Şubeye git
Evet şubeye gidersen alabilirsin
Yüksek ihtimalle artan dolandırıcılık olayları yüzünden
. kredi karti al ondan çıkar
Asılan oluyormu sana müşterilerden
Şubeye gitsen değişen bir şey olmaz
Ne lazzimdi. Subeye gitmelisin
Maaş dökümlerini çıkart bankaya git
Haciz var mı
Bence kart yok ya hiç ondan olabilir
Bekle bence hangi petrol adı ne ben genelde shell den alırım
Ön ödemeli kart al işlem derşnliğin oluşsun
Ben sana kredi acim
Bir şubeye git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?