Bundan 4-5 yıl öncesinde birisine uygunsuz bir fotoğraf atmıştım ama şu anda çok korkuyorum?

daha önce de sormuştum ama korkum hala mevcut, çok önemli bir şey soracağım. ben bundan yıllar öncesinde litmeçte birine uygunsuz bir fotoğraf atmıştım yüzüm gözükmüyordu hatırladığım kadarıyla üzerinden yıllar geçtiği için tam hatırlamıyorum ama hatırladığım yüzüm gözükmüyordu, ben bu fotoğrafı attıktan sonra uygulamayı sildim ve o günden sonra da geri girmedim uygulamaya sonrada o uygulamayı kullandığım cihazı sıfırladım sonrasında da zaten aklımda gelmedi geri, şifreyi e postayı vs falan hiç hatırlamıyorum da, ama şuanda çok korkuyorum bu konuda, o fotoğrafımı yaydı mı bilmiyorum uygulamaya girmedim geri veya sonrasında bana yazdı mı tehdit falan oldu mu onu da bilmiyorum girmedim geri, o fotoğrafım yayıldı mı bilmiyorum veya kötü bir şekilde kullandı mı bunu bilmiyorum veya ne bileyim belki başka uygulamalarda yaymıştır falan onu da bilmiyorum litmeç için anonim dediler ama bundan da kesin emin olamıyorum hesabımı da hatırladığım kadarıyla silmemiştim sadece uygulamayı sildim ve şu an gerçekten çok korkuyorum, o hesaba ne oldu bilmiyorum veya o konuşmalara veya o fotoğrafa ne oldu bilmiyorum asla yaydı mı veya kötü bir şekilde kullandı mı bilmiyorum o hesabıma ne oldu da bilemiyorum şu anda ve aşırı korkmaya başladım yayılmış mıdır çok korkuyorum bu durumdan, veya benimle alakalı bir şey yaymış mıdır onu da bilmiyorum mesela ismim yazıyordu diye hatırlıyorum uygulamada ama, benimle alakalı bir şey yaymış mıdır ki, ya da ne bileyim benim kim olduğum belli midie kim olduğumu anlamış mıdır insanlar bilmiyorum üzerinden zaman da geçtiği için kesin olamıyorum bazı şeylerden o hesap hala duruyor mudur oda belli değil, ya o fotoğrafı kullandıysa yani, ortalıkta geziniyorsa yani of ne yapacağımı bilmiyorum bir şey olmuş mudur yardımcı olur musunuz çok korkuyorum şu an

Bundan 4-5 yıl öncesinde birisine uygunsuz bir fotoğraf atmıştım ama şu anda çok korkuyorum?
Cevapla