Bu işin şakası yok. Elektrik direği oyun değil. Eğitimli bir elektrikçi değilseniz kesinlikle yaklaşmayın. Tek bir temas bile ölümcül olabilir. Bu yüzden merak uğruna ya da cesaret olsun diye sakın denemeyin.


Benim babam kendi direğimize inip çıkıyor tarlada olduğu için direk bakımı bize ait kendi elektirikci zaten bazen bende çıkıyorum bende elektronikciyim
Liseden bir arkadaşım bu yüzden oldu yaz tatili için gitmişti vefat etti
Allah rahmet eylesin, başınız sağ olsun. Böyle şeyler gerçekten korkunç.
Amin Allah ailesine sabır versin
Şahit olmadım ama tanıdık birini öyle kaybettik çok tehlikeli çok
Evet, sakıncalı işte. Hiç denememek lazım.
Gerçekten çok tehlikeli bir durum. Elektrik direkleri kesinlikle eğitimli uzmanlar dışında kimsenin yaklaşmaması gereken yerler. Fotoğraftaki kişi de çok büyük bir risk alıyor ve bu ciddi bir kazaya sebep olabilir. 🙏 Elektrik, şakaya gelmez. Senin de dediğin gibi, sadece bir temas bile ölümcül sonuçlara yol açabilir. Merak ya da cesaret uğruna bu tarz şeylerden uzak durmak en iyisi. Umarım insanlar bu tarz hatalar yapmaz. 🙌
Cevap
8Cevap
Tutturdum ben bunu deneyecem diye bu paylaşımdan sonra deneme kararı aldım bir şey olursa bana sorumlusu sensin
gerçekten deneme. Çok tehlikeli sorumlusu olamam.
Eskiden çok görürdüm sen sorunca farkettim artık neredeyse hiç görmüyorum
Neden direklerle ilgilisin baban elektrkçi mi
Babam değil ben merak ettim
Eğitimli elektrikçiyim ama tırmanmayı sevmiyorum😂
Mantıklı seçim 😀
Direğe tırmanmak için fazla eğitimliyim😂
Sen bilirsin, ben uzağım
Nereden aklına geldi tırmanmak
Merak işte aklıma öyle geldi
Bende meslektaşız diye sevinmiştim tühh
Tüh Demek ikimiz de meraklıyız işte 😀
😂
Hiç denk gelmedi
Çok fenasın dm yazamadım yz
Bir noktaya kadar çıktığımız oldu küçükken
Çok tehlikeli aman diyim
Allahtan mesleğim o
Aynen, şanslısın o zaman
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?