50 yaş üstünün ve 18 yaş altının telefon kullanması yasaklanmalı bence?

Özellikle bu yaş aralığı çok fena. şu yaşlılardan gına geldi. insan az yaşının olgunluğunu alir ne bileyim sacindaki beyazlardan utanır.

50 yaş üstünün ve 18 yaş altının telefon kullanması yasaklanmalı bence?
Cevapla