18-19 ya da birazdaha büyük birinin telefonu kontrol edilmelimi?

Hani rahatsız oluyorum bazen ve nedense Türk aile yapısında çok bireysellik diye bir şeyde yok. Odana çekiliyosun hemen bi işkilleniyolar ya da bi anda pat diye odaya dalıyolar. ya da telefonda en ufak sırıtsan hemen bir şey var sanıyolar. Hani belki bi kedi videosu ya da komik bi video görmüş olabilirim? İlla biriyle mi konuşmak zorundayım? Hadi konuştum diyelim buda kız arkadaşım olsun hani mesajlara neden bu kadar bakma düşüncesindeler. Bize yapma dedikleri şeylerin çoğunu onlar yapıyor. Siz cidden bundan rahatsız olmuyomusunuz?

18-19 ya da birazdaha büyük birinin telefonu kontrol edilmelimi?
Cevapla