Hep ben yazıyorum o hiç yazmıyor ne yapmam gerekiyor?

hergün onla konuşmak istiyorum ama hep ben yazıyorum o bana yazmıyor konuşmamız çok iyi ilerliyor ama hep yazıyorum sanki kendisini rahatsız ediyor gibi hissediyorum ne yapacağımı bilmiyorum

Hep ben yazıyorum o hiç yazmıyor ne yapmam gerekiyor?
Cevapla