Doğru kişiyi beklemek mi, uygulamalardan tanışmak mi?

Hayatın doğal akışında tanismak daha güzel geliyor, ama öyle de pek ilerleyemiyorum gibi.. sanki çevremdekiler hep internetten uygulamalardan tanisiyorlar ama bu bana nedense uzak geliyor..

Doğru kişiyi beklemek mi, uygulamalardan tanışmak mi?
Cevapla