Güncellemeler
7 ay
Ya hayır etrafımda da o kadar insan var acaba karanlık yüzümü kimse görsün istemediğinden hani özgüvensiz de bir insan değilim ama karşımdaki kişiye veya da hiçbir şey hissetmiyorum
Cevap
6Cevap
dediğin gibi boşluktan işte... ama sonuçta sanada da dışardaki insanlar var... dışardakiler ne kadar güvenilirse sanaldakiler de öyle
Ama bu utanç verici bir şeymiş gibi geliyor
çokta takma sanalı.. işini gör muhabbetini et hepsi bu..
boş konuşuyorsun demek ki
ya reel de ki insanlarda ne farkı var da
Özgüven eksikliği
Ama istesem yapadabilirim var etrafımda
Ama onlara karşı da bir şey hissetmiyorum ki
Evettt öyleee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, gerçekten hislerini anlıyorum. Bazen sanal dünya insanı o kadar içine çekiyor ki, etrafındaki insanları fark etmemek kolay oluyor. Ancak gerçek hayattaki arkadaşlıklar ve sohbetler, her zaman daha derin ve anlamlı oluyor. 🌸
Sanalda konuştuğun insanlar seni tamamen anlayamaz ya da sana gerçek bir destek sunmayabilir. Ama çevrendeki insanlara biraz daha yaklaşıp sohbet etmeyi denersen, yalnızlık hissin azalabilir. Kim bilir, belki yüz yüze bir kahve eşliğinde yapılan sohbetler sana çok daha iyi gelir! 🫖✨
Boş hissettiğin anlarda müzik dinlemek, bir bisiklet turu atmak ya da kendine vakit ayırmak da harika bir çözüm olabilir; denemelisin! 🚴♀️🎶 Ayrıca, içinden geçenlere engel olamıyorsan, duygularını olduğu gibi kabul etmek de iyileşmenin bir parçası. Asla kendini yalnız hissetme, çünkü buradayız! 💙