Ablam kaynanasına verdikleri telefonu anneme vermiş annemde kullanmak istemedi diye babamla tartıştı haklı mı?

Ablam kendine yeni telefon alınca böbürlene böbürlene kaynanasına verdi telefonu sonra 1 yıl kadın kullandı şimdi kadına yeni telefon alınmış şimdi anneme vermiş kullan diye 2 aydır vericem sana bunu falan filan demiş annemde çok zoruma gitti diye ağladı kullanmam diyor babamda tersleniyor
Ablam kaynanasına verdikleri telefonu anneme vermiş annemde kullanmak istemedi diye babamla tartıştı haklı mı?
Cevapla