Arkadaşlar annem biraz asabi bir kişilik aşırı sinirli ifade ediyor kendini ve teyzemler nişanımda bişeyler takmadı diye onlarla tartıştmış vs bende anneme dedim ki senin kocan ( üvey babam ) niye taktığını geri istedi orayı karıştırma eskide kaldı diyor yani canı istediği konuyu açıp istemediğini kapatıyor ve kayınbabam teyzemin engelli oğluna kendi isteğiyle tekerlekli sandalye aldı ve birde tablet annem bana kızıyor niye aldırdın vs diye bende o çocuk engelli onunla yarış yapmana gerek yok vs dedim çocuğum doğacak onlar madem böyle yaptı sen eğer iyi bir anneanne olacaksan güzel çam sakızı çoban armağanı bir hediye alabilirsin teyze dayı önemli değil dedim daha çok sinirlendi hediyeden kastım bin tl yani bir bebek takımı vs ve bana kayınbaban varken bana düşmez dedi bende çok şükür ALLAHA çocuğumun babası var ihtiyacı yok bir şeye dedim birdaha da beni arama bende seni aramam dedim yüzüne kapattım açıkçası çocukken üvey babam ve ailesinden taraf yaşadığım psikolojik travmaları olmamış gibi sayıp bana sen adam gibi durmadın diyor ve üvey babam olduğunda ben 8-9 yaşlarındaydım bana demiyor çocuğum haklısın bişeyler hoş olmadı ama eskiyi açma diye
tamamen üvey babam iyi gibi gösterip bana ben kötüymüşüm gibi gösteriyor 8 aylık hamileyim gurbetteyim sen insan değilsin hayvansın vs diyor zıvanadan çıkmışsın diyor kendimi kötü hissediyorum anksiyetem çok artıyor içime atmaktan kafayı yiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Annenle yaşadığın durum çok yıpratıcı 😔 Hele 8 aylık hamileyken bunları duymak kalbi paramparça eder, çok normal şu an kötü hissetmen 💔
Telefonu kapatman bence haksızlık değil. Bu bir saygı sınırı. Hakaret ediliyorsa ve geçmiş travmaların yok sayılıyorsa kendini koruman gerekiyor 🙏
Annen senin anneannen olsun istiyorsun, bu çok doğal. Ama onun duygusal olgunluğunu şu an sen yönetemezsin. Kendini ve bebeğini korumak senin önceliğin 💕
Mümkünse biriyle konuş, eşinle ya da güvendiğin biriyle. Duygularını içinde tutma. Nefes egzersizi, kısa yürüyüşler, günlüğe yazmak bile anksiyeteni biraz hafletebilir 🌿
Sen kötü değilsin. Sen saygı bekleyen, yaralı ve çok güçlü bir annesin 💖