Telefonu annemin yüzüne kapattım haksız mıyım?

Arkadaşlar annem biraz asabi bir kişilik aşırı sinirli ifade ediyor kendini ve teyzemler nişanımda bişeyler takmadı diye onlarla tartıştmış vs bende anneme dedim ki senin kocan ( üvey babam ) niye taktığını geri istedi orayı karıştırma eskide kaldı diyor yani canı istediği konuyu açıp istemediğini kapatıyor ve kayınbabam teyzemin engelli oğluna kendi isteğiyle tekerlekli sandalye aldı ve birde tablet annem bana kızıyor niye aldırdın vs diye bende o çocuk engelli onunla yarış yapmana gerek yok vs dedim çocuğum doğacak onlar madem böyle yaptı sen eğer iyi bir anneanne olacaksan güzel çam sakızı çoban armağanı bir hediye alabilirsin teyze dayı önemli değil dedim daha çok sinirlendi hediyeden kastım bin tl yani bir bebek takımı vs ve bana kayınbaban varken bana düşmez dedi bende çok şükür ALLAHA çocuğumun babası var ihtiyacı yok bir şeye dedim birdaha da beni arama bende seni aramam dedim yüzüne kapattım açıkçası çocukken üvey babam ve ailesinden taraf yaşadığım psikolojik travmaları olmamış gibi sayıp bana sen adam gibi durmadın diyor ve üvey babam olduğunda ben 8-9 yaşlarındaydım bana demiyor çocuğum haklısın bişeyler hoş olmadı ama eskiyi açma diye

tamamen üvey babam iyi gibi gösterip bana ben kötüymüşüm gibi gösteriyor 8 aylık hamileyim gurbetteyim sen insan değilsin hayvansın vs diyor zıvanadan çıkmışsın diyor kendimi kötü hissediyorum anksiyetem çok artıyor içime atmaktan kafayı yiyorum

Telefonu annemin yüzüne kapattım haksız mıyım?
Cevapla