Dün gece whpstan benim mesajıma bakmadan cvp vermeden durum yapmış bu saygısızlık değilmi üstüne sonrada yazmdi?

Bende sinirden bir sürü şey dedim... sonra sildim dahada konuşmycm dengesiz ya.

Dün gece whpstan benim mesajıma bakmadan cvp vermeden durum yapmış bu saygısızlık değilmi üstüne sonrada yazmdi?
Cevapla