Buluşma sonrası mesajına cevap vermedigim için hakaret eden erkek?

Biriyle buluştum , begenmedim ama kibarlık olsun diye iyi sohbet ettim, ilgili davrandım, gülümsedim. Sonucta bana vakit ayırmış kabalık etmek istemedim. ikinci buluşma için gün ayarladı o an kırmamak için yüzüne karşı itiraz etmedim, ses etmedim.

Eve geldiğimde eve vardın mı diye mesaj attı ama cevap vermedim çünkü ilgim yok.

Medeniyetsiz kadın en azından eve geldim diye cevap yazabilirdin, yok saymak ayıp değil mi diye mesaj atmış. Sırf cevap vermedim diye hakarete hakkı var mı?

Buluşma sonrası mesajına cevap vermedigim için hakaret eden erkek?
Cevapla