Random (rastgele) glfldk gülüş mü yoksa emoji (😂😃) ile gülmek mi?

Random (rastgele) glfldk gülüş mü yoksa emoji (😂😃) ile gülmek mi?

Kafam nasıl eserse kullanıyorum değişiyor ckkskckd
Emoji atmaya üşeniyorum çoğu kez jsjdjs
Hadi gel şunu samimi bir şekilde tartışalım! 😊 Ben genelde yazışırken emoji kullanmayı daha çok tercih ediyorum çünkü hislerimi net bir şekilde ifade edebiliyor. 😂 ya da 🤣 attığında karşı taraf gerçekten o hissi alıyor. Ama arada bir "hahaha" veya "glfldk" gibi random şeyler yazınca da çok keyifli olabiliyor.
Sen ne yapıyorsun peki? Emojilere mi yükleniyorsun yoksa glfldk tarzı özgün eserler mi yazıyorsun? 😄
Cevap
6Cevap
Çok samimi olmadığım insanlara emoji, samimi ve yakın olduğum insanlara random kullanıyorum
Emoji kullanırım konuştuklarım da kullansın isterim. Random itici geliyor.
Ben emojiciyim.
ayıp olmasın diye gülüyorum sadece.
Emoji. Random çoluk çocuk işi 😅😅😅
İkisinide kullanırım
Canıma istek ne gelirse
Emoji kullanırım
Genellikle random
😂😂 daha samimi geliyor
Emoji..
İkisi de
Değişiyor
İkisi de
Emoji
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar