AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
10 saat niye yazmadin atomu mu parçalıyordun
Sorun bu olmamalı bence merak ediyorsa sorabilirdi
Bence bir sorun varsa geç yazılacaksa işi varsa haber verilmeli 10 saat habersiz bırakmak hoş bir davranış değil.
Takipten çıkarmış benimle saçma sapan konuşmuş sen gelip ne diyorsun
Çıkarır tabi trip atıyor sana anlamıyor musun
Tribini yeyim, başka yelkenlere çıkacağım kız çok nasılsa
Orası öyle tâbi. Onada erkek çok 10 saat yazmayanı ne yapsın 🙂
Beni merak etmeyeni ben ne yapayım 🙂
Ki bu sene kaç kızla yüz yüze buluştum kafayı yiyenler bile vardı
Tamam en yakışıklı sensin
https://hizliresim.com/kz6p25u
😎😎
Bak kaç kişiyle buluştum 2 ayda
Aynı kişi mi
Hepsi farklı
İşte senden olmaz kız anlamış aferin kıza
Yazık ya kimse seni sevmiyor
Nerden vardın buna 😀
Seni kimsenin sevmemesi çok mantıklı geldi zaten, 10 saat beklemeye bile tahammülün yokmuş.
😎😎👍
Ya sanane benden sanki konuştuğu bendim
Ağla
Sen ağla asıl. Sorunlu bir insansin by by
Ben zaten sustuğumda, söyleyeceklerimi kaldıramayacak insanlar için susarım. Sen de onlardan biriymişsin demek ki. 😂
Boş bomboş
Ağla ağlaa
Iyi dayanmis kralice ben 1 saati zor goruyorum mlsf
Keşke kendi cinsiyetinizi haklı bulup biraz olaya bağımsız baksanız ülkemiz güzelleşecek
Kardesim olay o degil ki hoslandigimiz erkek her daim bize yazsin ilgi gostersin istiyoruz suc mu aaaa isin varsa ben bir sure musait olamayacagim ama sana döneceğim de canimizi ye yaaaa
Sosyal medyadan olmuyor öyle yüz yüze daha etkili
Yo mesaj atsaniz da hosumuza gider illa yuz yuze olacak diye bir sey yok
Olmuyor, bırakacağım öyle işlere ben yazmayacağım
boş ver kardeşim kız milleti anlamak zor cidden bende bu yasıma kadar akıl erdiremedim.
Çok doğru hocam
Aşağılık kompleksini karşı tarafa yıkmaya çalışma
18 velet birkaç kelime öğrenmişsin psikolojide buraya gelip şov mu yapıyorsun 😂
Önce git onun anlamını öğren
Takipten çıkartmış sadece neden bu kadar drama çıkarttın? O kadar dokunmuş ki buraya sorma gereği bile hissetmişsin. Aşağılık kompleksin olmasa umursamazdın bile
Drama falan çıkarmadım dostum, sadece insan davranışını sorguladım. Her şeyi “kompleks” sanman biraz acele bir yorum olmuş. Bazen insanlar anlamak ister, sen fazla çözümlemeye dalmışsın sanırım.
Ne boş adamsınnn döxöcmödf 10 saat yazmazsan çıkarır böyle
Kız normal davraniyor pembeli yazan trip atıyor gibi
Trip atmadım kankam
Görüştüğü erkek görmesin istemiştir
Takipçi sayısından olabilir
Suç bastırıcı manipülasyon kraliçesi. Sal git
Engel attı sonra çok değişik bir kadın dünde görüntülü görüşmek istedi 25 dakika görüntülü görüştük. Kendisi benim merkeze 80km uzakta yaşıyor dedi ki ben haftaya merkeze geleceğim bir AVM'de buluşuruz istersen benim için de gelebilirsin geldiğin zaman mutlaka haberin olsun diyordu. 10 saat yazmadık sonra da takipten çıkarmış. Anlam veremedim
Akıl hastası demek ki, sal gitsin
Saldım gitti yazık bana ya bir türlü ciddi ilişki yapamadım
kız burdan mı?
Hayır ınstagram'dan tanıştım
Instagram'da neler dönüyormuş haberimiz yokmuş 😃
Ooooo , 2 hafta önce 3 evli kadıa denk geldim onlara da görüntülü görüştüm hatta biriyle buluştum 😂 kocası matematik öğretmeniydi
Türkiye'miz ne hallere gelmiş haberimiz yok
Maalesef öyle
Yaşlar kac
Ben 26 kız 28
Garanti birini buldu ondandır. Bazı Kadınlar başka dalı tutmadan elindekini bırakmazlar.
Bence de öyledir çünkü benimle görüntülü görüşmüştü 25 dakika kadar bana işin de mesleğin de Araban var mı ben uzak ilçe'deyim aramızda 80 kilometre var benim yanıma gelmeyi düşünüyorsan bana bir gün önceden haber et hazırlıklı olayım ben haftaya merkeze geleceğim istersen buluşalım gibi gibi konuştu konuştu bir baktım ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi takipten çıkarmış
Bu durum böyle olmuş olmasın.
www.instagram.com/.../?utm_source=ig_web_copy_link
Bu kisi ergen mi
Çok değişik değil mi tavrı
Mesela siz nasıl anladınız o kişinin Ergen olduğunu mesela hangi kelimeleri size saçma geldi
Çıkmak zorunda kaldım. Zorunda kaldıysa yazmayabilir.
Oluyor iste ve bu emoji 🥹 pek inandırıcı gelmedi. Birde ikide bir saygı duyarım demesi büyük ihtimal geç cevap vermişsin seni bütün gün beklemiş senin bilerek yaptığını düşünmüş anı sinirle seni takipten cikmis sende mesaj atınca olayı toplamaya çalışmış ama olmamış ve seninle konuşmak istiyor bir kaç günlük biriyle hemen arkadaş olunmaz ama bu ısrarla bunu söylüyor mesajda bu bariz belli
Ben de sizin gibi düşünüyorum Bu kişi sinirlendi beni takipten çıkarttı zaten ben kendisine belirtim durumu dedim ki sana ilgi vermeyince birkaç saat yazmayınca beni takipten çıkarttın tüm süreç bu o da tabii ki de kabul etmedi zaten kim olsa kabul etmez. Ancak bazılarını gerçekten anlamıyorum ben eğer yazmıyorsam kendisi bana sorabilir bir şey mi oldu konuşmak istemiyor musun veya bir işin mi var benim gerçekten de işim vardı evimiz tadilatta ve evin tadilatta olduğunu kendisine de dün görüntülü görüşmede söylemiştim
Biz kızlar ilgiyi severiz bizler isteriz ki her dakika yazisin ama bazen olmuyor ama senin yanlış yaptigin bir nokta var ona cevap verebilirsin ve inan 1 dakika sürmez boyle tepki bir yandan hakli diyebilirim biz kızları üzmeyin kalbimiz cok hassas.😂
Benim bu sefer bu durumda olma sebebim ben gerçekten bu sene çok konuştuğum kişiler oldu hepsi kadın buluştuğum da oldu ama sürekli her adımı erkekten bekleyenler çok fazla o yüzden iki gün önce bu tanıştığım hanımefendiye görüntülü görüştük kendisi istemişti görüntülü görüşmeyi 25 dakika kadar sonra da biraz onu çabalamasını istedim
Herkes ayni diyemem ama bazı kisiler korkuyor bu erkek olabilir kadın olabilir Red edilme korkusu ya çabalarsam boşa giderse ya beğenmezse bu düşünceler yapılacak hareketlerin önüne geçiyor kız senden etkilenmiş bu belli ama sanirim. senden o seyi göremeyince kendini geri çekmiş ama üzülmüş haberin olsun.
Engel attı zaten hiç bir şeyde demedim sağlık olsun. İlk cümlede dediğiniz gibi çoğu kişiler reddedilme korkusundan dolayı çabalarsam boşa gider zihin direk kişileri koruma altına alıyor bu bende çok oldu fazlasıyla hemde kaç flörtüm şu anki yaşadığım durum gibi bitti. Mesela 20 gün biriyle aralıksız konuşmuştum her şeyi göze almıştım ben yazmayınca yazmıyordu , 2 gün yazmadım yazacak mı diye yazmamıştı ben de takipten çıkmıştım kız baya tepki göstermişti. Şimdi birkaç olay başına gelince insanları pek anlayamıyorsun ben de eskisi gibi olayım mı uzun uzun yazayım mı her gün yazayım mı demekte kararsız kaldım
Aslında biriyle konuştuğunda her seyi en başında konuşmak daha iyi o zaman olur mu devam eder olmazsa herkes kendi yoluna gider en başlarda uzun uzun mesajlar yazma karı tarafla konuş ama cok değer verdiğini hissettirme günün sonunda değersiz olan sen olursun. Başta karşındaki kişiye belirt bazen gun geliyor bende karsi tarafin nasta yazmasını isterim karşılıklı olarak her sey yapalim tum sorumluluğu tek kişiye yüklemek haksızlık olur diye belirt. Kısa ve net olsun cümlelerin
Çok fazla sosyal medya üzerinden ilişki aramaya çalışıyorum, çok farklı ve değişik insanlarla karşılaştım ki gerçekten çok yoruldum hep yazma, sohbet, çaba vs. Yoruldum. Sosyal bir insan değilim bu yüzden sosyal medya üzerinden ciddi ilişki arayarak hata yapıyorum. Şimdiye kadar 6 kişiyle buluştum, 3 kişiyle uzun uzun konuştum sorun bende değil gerçekten ancak çoğu olmadı. Bugünün de bitmesinin sebebi benim geçmişte gördüğüm şeyleri değerlendirerek onu her şeyin içine yansıtmam. Burada senin dediğin gibi en başta bir şeyler bahsedilmesi gerekiyor sanırım
Sosyal medyada bazen kendi halinde iyi olan insanlar var bir sey diyemem cogu kisi ilişkinin nasil olduğunu bilmiyorlar bir seyler yapmaya çalışınca ele yüze bulaşıyor sen sadece sakin ol yavas ve emin adımlarla yürüyen sinirini ciz ve cogu seyi basta konus inan böylesi daha iyi olur.
Evet bundan sonra daha dikkatli olup başta bir şeyler bahsetmem gerekiyor Yoksa bugün gerçekten üzüldüm kalbim kırıldı diyebilirim
Umarim kısa zamanda mutlu olacağın biriyle karşılaşırsın
Teşekkürler, umarım
Sizde öyle. İnsanları çabuk anlayan bir özelliğiniz var
Teşekkür ederim 🙏
Ne bilek
Sus
Düzgün konuş
Kes..
Beyinsiz