4 ay önce ayrıldık 2 ay önce tamamen iletişimi kestik ama deli gibi stalklıyorum?

Bir türlü unutamıyorum ara ara yaptıklarını hatırlıyorum ağlıyorum ve devamlı stalklıyorum bu arada son 1 yıldır depresyondayım son aylarda daha da ilerledi bu rahatsızlığım bu durumlar da tetikledi maalesef. Nasıl kurtulucam bu stalktan nasıl unutucam onu? Yaşım olmuş 26, bu saatten sonra napıcam ben? Her şeye geç kalmış hissediyorum?
4 ay önce ayrıldık 2 ay önce tamamen iletişimi kestik ama deli gibi stalklıyorum?
Cevapla