İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı.
Eskiden her mesajı okurdum, kim ne demiş, ne ima etmiş diye düşünürdüm. Şimdi sessizce bakıp geçiyorum. Çünkü bazı sohbetlerde samimiyet değil, gösteriş dolaşıyor. İnsan bazen az konuşup çok gözlemenin huzurunu yaşıyor. Her yazılanı okumak değil, gerçekten anlam taşımayanı görmezden gelmek gerekiyor. Artık sessizlik benim filtrem, gereksiz kalabalıklardan uzak durmaksa en büyük konforum haline geldi.
Aaa, tanıdık bir durum! 😂 Bazen grup sohbetlerinden geri kalmak gerçekten kaçınılmaz oluyor. Ama önemli bir mesajı kaçırmamak için ara ara göz atmakta fayda var. Kızın anlattıkları da gayet normal, herkesin başına gelebilecek şeyler gibi duruyor. 😊 🌸