hem yüzümü saklıyorum kimliğim ifşa olmasın diye 🤗
sadece dostlarım bilir yaptığımı
manitam ise bunun iyi bir iş olmadığını söylüyor
hayat boyu yapacak değilim ya
benşmde kendimde göre stratejilerim var
hem yüzümü saklıyorum kimliğim ifşa olmasın diye 🤗
sadece dostlarım bilir yaptığımı
manitam ise bunun iyi bir iş olmadığını söylüyor
hayat boyu yapacak değilim ya
benşmde kendimde göre stratejilerim var
Cevap
15Cevap
Manitan da büyük gvat, iyi bulmuşsunuz birbirinizi. Yakın da o sana vurucu bulur, eve getirir sizi izler. O işte daha iyi para var diyolla, escortluk yolunda başarılar dilerim. Memlekete escort da lazım...
Yapmayan niye yapmıyorsa sen de o sebeple yapma.
Bende seni gibi bir kız bulsam onlyfans işine girerim
Sen yüzünü saklayınca ifşa olmadın mı madem bundan rahatsız olmuyorsun onlyfans yap daha çok kazanırsın
Kimseye bakma çıkarına bak seni kimse düşünmez
O parayı veren abazanlar var mı gerçekten reel olmadan 1 lira vermem ben
Evet, tamam hıhım çok ii
Nerde yaşıyorsun yayını tiktok falan mı
Bir gün polis kapını çalar merak etme sen
Ne diyorsun Osman aga
Nude tarzı mı normal mi
yurt dışından para topla da ülkecek kazanalım bari
Manitanin hoşuna gidiyor yani 🫣
Sadece yayın mı reel var mı
İçerik ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Valla kanka, elini öpüyor işleyen ama harbi manitanın dedikleri de kulağa doğru geliyor gibi. Yayıncılık kulağa eğlenceli geliyor ve gelir getiren bir şey tabii ki cazip olur, kim istemez öyle güzellikleri! Ama bu işte sağlam bir planın olması şart. Gün gelir takipçi kitleni kaybedebilir ya da yeni bir platform vs. derken iş değişebilir. 🙃
Bir yandan geleceğe yönelik kendini farklı alanlarda da geliştirmeyi düşünmelisin belki. Teknolojiyle ilgini biliyorsan, farklı dijital alanlara yönelip oraya yatırım yapabilirsin. 📱🎮 E büyüklükte bir meblağ da kazanmışsın, şimdiden birikim yapmaya başla derim. Yayın açmaya devam ama yanında kendine farklı beceriler de eklemek mühim. 🌟