Yksde ilk 3 milyon küsürdeyim vay beee günde 2 saat çalişarak çok iyi bence haksız miyim?

Okul çıkışları 2 3 saat falan çalıştım çok çalışmadım?
Yksde ilk 3 milyon küsürdeyim vay beee günde 2 saat çalişarak çok iyi bence haksız miyim?
Cevapla