Ulan ömrüm boyunca asgari ücretle çalıştım. Geçen hafta işten ayrılmak durumunda kaldım sonra yeni iş bulamadım ne yapayım edeyim derken birden karşıma toptan saat satan bir adam çıktı. Ulan dedim al 50 tane saat satarsın dedim. Sonra letgoya adamdan aldığım fiyatın 2 katına koydum. Ben adamdan 15 liraya aldım. Letgoya 30 liraya koydum. Ürün sıfır bu arada yanında da iki bileklik var. Erkek kombini.. Her neyse koydum adamın biri yarım saat sonra mesaj attı hepsini kaça satarsın dedi bende dedim olur abi dedim. Sonra adam sokağa çıkma yasağı olmasına rağmen geldi aldı parasını verdi gitti. Pazarlıkta yapmadık hiç.. Şans mı bu Şaka mı bu?
Ulan bu işte bu kadar para var boşa sürünmüşüm senelerce asgari ücretle..
Ulan bu işte bu kadar para var boşa sürünmüşüm senelerce asgari ücretle..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer