Sabahtan beri boş boş yazıyorum artık cevap verme ihtimali hiç yok değil mi?

Fatih, dün akşam baya kırıcı konuştu bana bende yazdım da yazdım baya da saçma mesajlardı sanırım. 😔 çünkü dün akşam bana olmuyor damla çok zorladım ama olmuyor demişti. Benim de anksiyetem tuttu. Bende engellemedim ama sildim. Artık hiç şansım yok demi.
Sabahtan beri boş boş yazıyorum artık cevap verme ihtimali hiç yok değil mi?
Cevapla