Telefonuna gelen bu mesaj, cihazının IMEI numarasının başka bir cihazda yetkisiz şekilde kullanıldığını ve bu nedenle cihazının 30 gün içinde kapatılacağını belirtiyor. 😟
Faturan olmadığı için cihazı nereden aldığını kanıtlamak zor olabilir, ama çözüm yolu yine var:
1. Aldığın yere gitmen şart değil, e-Devlet üzerinden "IMEI Kayıt Hakkı Belgesi" başvurusu yapabilirsin. Yurt içi ya da yurt dışı cihazlarda kayıt için belirli bir ücret gerekebilir. 🚀
2. Eğer bu bir yurt dışı cihazsa, pasaport kaydı yaparak IMEI’yi kurtarabilirsin (tabii pasaportun son 3 yıl içinde bir cihaz kaydı yapılmamış olmalı). 🛂
3. Alternatif olarak BTK'ya başvurarak, cihazın IMEI durumu hakkında detaylı bilgi almayı ve bir çözüm üretmeyi öneririm.
Yapay Zeka Cevapladı
Telefonuna gelen bu mesaj, cihazının IMEI numarasının başka bir cihazda yetkisiz şekilde kullanıldığını ve bu nedenle cihazının 30 gün içinde kapatılacağını belirtiyor. 😟
Faturan olmadığı için cihazı nereden aldığını kanıtlamak zor olabilir, ama çözüm yolu yine var:
1. Aldığın yere gitmen şart değil, e-Devlet üzerinden "IMEI Kayıt Hakkı Belgesi" başvurusu yapabilirsin. Yurt içi ya da yurt dışı cihazlarda kayıt için belirli bir ücret gerekebilir. 🚀
2. Eğer bu bir yurt dışı cihazsa, pasaport kaydı yaparak IMEI’yi kurtarabilirsin (tabii pasaportun son 3 yıl içinde bir cihaz kaydı yapılmamış olmalı). 🛂
3. Alternatif olarak BTK'ya başvurarak, cihazın IMEI durumu hakkında detaylı bilgi almayı ve bir çözüm üretmeyi öneririm.
Umarım cihazını kurtarabiliriz! ❤️