Sizce gerçekten Ay’a gidildi mi, yoksa büyük bir oyun muydu🌙?

Hepimiz biliyoruz ki insanlar en son 1972’de Apollo 17 ile Ay’a gitmiş. Aradan 50 yıldan fazla zaman geçti ama bir daha insanlı görev yapılmadı. Halbuki teknoloji çok daha gelişti, Mars’a bile gitme planları var.

Bazıları “gidildi ama çok maliyetliydi, o yüzden devam etmedi” diyor. Bazıları ise “aslında hiç gidilmedi, görüntüler stüdyoda çekildi” diye düşünüyor.

Ben de merak ediyorum: Sizce gerçekten Ay’a gidildi mi, yoksa bu sadece koca bir kurgu muydu?
Sizce gerçekten Ay’a gidildi mi, yoksa büyük bir oyun muydu🌙?
Evet, gerçekten gidildi.
Hayır, hepsi kurgu.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce gerçekten Ay’a gidildi mi, yoksa büyük bir oyun muydu🌙?
Cevapla