1 tane mesaj hakkım kalmış onu nasıl kullanacağım bakalım şimdi arkadaşlar ayrıntıya yazacağım fikir sizce olur mu?

1 buçuk yıldır çok kötü bir hayat yaşıyorum Migros marketten çıktığımdan beri. Hiç bir şekilde iş bulamıyorum e iş yok arkadaşların hepsi evlendi.😭😭😭 Hayatımda olan arkadaşlarımı da aşırı çok aşırı kafama takıyorum bu takıntılarım yüzünden Zaten arkadaşımda kalmadı. Birde ben otuzüç (33) yaşındayım. Zaten kısmette çıkmıyor.
Vay vay Vay evde kaldım vay
Kısmetim bağlandı tutuştum eyvah.
Bu Şarkı bu ara favorim.
Neyse 🤔🤔 ben hem kursa gidip hemde araştırıp evde iş yapmak istiyorum çünkü 1 buçuk senedir iş bulamıyorum artık umudum kalmadı. Bilgisayar destekli Ön muhasebe kursuna kursuna kayıt oldum bekliyorum. Tam da son üç gün kala İnşallah yer olmamıştır. Raporu verirlerse kpssye de gireceğim nasıl fikir.
1 tane mesaj hakkım kalmış onu nasıl kullanacağım bakalım şimdi arkadaşlar ayrıntıya yazacağım fikir sizce olur mu?
Cevapla