Buna öyle bişey yazmalıyım ki bana tekrar mesaj atsın ( Resimli ) ?

2 3 gündür bana soğuk davranıyo. Sanırım başkasını bulurum dedim diye böyle davranmaya başladı. Soğudu benden. 1 aydır çıkıyoduk. Böyle biri değildi o. Çok değişti. Sizce ne yazmalıyım ? Tekrar eskisi gibi olalım istiyorum. İfade olan yerde adı vardı :)

Buna öyle bişey yazmalıyım ki bana tekrar mesaj atsın ( Resimli )   ?


Buna öyle bişey yazmalıyım ki bana tekrar mesaj atsın ( Resimli ) ?
Cevapla