2 3 gündür bana soğuk davranıyo. Sanırım başkasını bulurum dedim diye böyle davranmaya başladı. Soğudu benden. 1 aydır çıkıyoduk. Böyle biri değildi o. Çok değişti. Sizce ne yazmalıyım ? Tekrar eskisi gibi olalım istiyorum. İfade olan yerde adı vardı :)
Buna öyle bişey yazmalıyım ki bana tekrar mesaj atsın ( Resimli ) ?
Daha bir ay olmus duygular tam netlesme asamasindayken böyle bisey diyorsan ozmn cocuk hakli. Bak bende iki senee olcak ben basta böyle yapsaydim tekmeyi basmisti cünkü duygulae daha tam net olmaz. şu an olur olmaz seyler oldu herseye ragmen beni birakamadi cünkü seviyor emin artik. Hatta kendide bana dedi basta olsaydi birakirdim kesin ama şu an yapamiyorum diye. Sen fazla sahiblenmissin cocuga fazla haddini asmissin ona göre. Hani ortada cokk uzun yogun duygularla olan bir iliskide yok desemki yazicak sana. Öyle olsaydi yazardi ama şu an yazmaz kusura bakma aci ama gercek :/
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ama o da benimle konuşurken başka kızlarla da konuşuyodu.
Demekki sen bastan iliskiye baslamadan önce agir davranmaliydin agir ve net. sen fark ettin baska kizlarla konusuyor ozaman ona sınırini düzgün bir sekilde ortaya koyup belirtmen gerekirdi, ha dewam ediyorsada ona güle güle demen lazimdi ozaman sana dönüp yazar ve daha dikkatli davrana bilirdi. Ama sen bikere onun kizlarla konusmasina müsade etmissinki oda konusuyormus ve bir erkegee aslaaa ve aslaaaa karsilikli kiskandirmak icin bende baskasina giderim bende bunla yazisirim denmez. Ha o erkek o yapabilir demiyorum ama onlarda erkeklik damarina basildigi icin asla geri dönüs olmamaya bilir biz kizlar hemen affederiz. Sana tafsiyem hic unutma bir erkegi nasil kiskandirmak istersen kiskandir ama bir erkekle yapma ozaman kiskanmaz tamamen bitirir.
"peki" de kardeşim sadece çok uçta bir cevap olur ve eğer ilgisi varsa sana kısa sürede de olsa uzun sürede de olsa geri dönecektir ama sakın aceleci davranma sabret biraz bekle kesinlikle. kesinlikle mesaj atma
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Hiçbir şey yazmadım. Bu sabah instada son fotomu beğendi
mesaj atmasını bekle fotoğrafını beğendi diye sakın gaza gelip mesaj atma lütfen. onun duygularını kendisinin aktarmasını bekle, yani bir şeyler söyleme ihtiyacı hissetsin bu konuyla ilgili olumlu da olsa olumsuz da olsa
bak şimdi gerçekten atıp atmayacağı hiç belli olmaz. bu, kişinin nasıl biri olduğuna ve durum karşısında kendisine hangi tutumun düşeceğini eleştirel bir gözle yargılayabilecek bir insan olup olmamasına bağlı. Ama şu an sana düşen şey zaten mesaj beklemek bu durumda. Çünkü beni rahatsız etme mi diyorsun demişsin o da evet demiş. bu "evet"i o an kendini ağırdan satmış olmak için de söylemiş olabilir, ciddi ciddi de söylemiş olabilir. Hangi amaçla dediğini mesaj atarsa öğreniceksin, kendisi rengini belli edicektir zaten.
Cabuk teslim olmussun. yazdigi 3 cumleyi gecmiyor. sen methiyeler duzmussun. bu noktadan sonra vazgecmis gibi yap. onu gormek seni yoruyormus gibi tavirini belirle. zamanla kendine geliyorsun iyiye donuyorsun. aslinda seni uzen oydu kurtuldun.1 ayda bir kiz kendini bu noktaya getirmemeli.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zaten son msjına cevap vermedim. Kendisi bu sabah instada son fotomu beğendi. mesaj atarım sandı galiba. Yine de hiçbir şey yazmadım
Bence cevap dahi verme, beklediği davranışlar da bulunma sabırlı ol, istediği tepkiyi goremediğinde bir yerde hata yapıyorum hissine kapılıp geri dönme eğilimi hissedecektir
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
İnş dediğin gibi olur. Bu sabah instada son fotomu beğendi. Bu da iyi bişey
Ya tekrar mesaj at bn senin böyle olmana cok üzülüyorumbi sebeb varki böyle oldun bnle mutlu degilmisin böyle yapma lütfen neyin var bna soguk dawranıyorsun de
1. ay nefret dönemi. senden nefret ediyo 2. ay aklına gelmeye seni iyi anmaya başlıyo 3. ay seni özlüyo ve 3. ayı bitirdikten snra da arkadasca konusmaya baslıyosunz ilk. sonracıgıma gelişirse gelişiyor. gelmezse kısmet degil
Benimkinin de sevgilisi oldu. baya koptuk biz. benim de sevgilim oldu hatta. normal hayatıma devam ettim. sonra bir sekilde tekrar karşılaştık ve şuanda aileler felan da girdi araya. yani baya ilerledik. imkansız dedim yaa imkansız bir daha konusmak, onu görmek. ama hicbişi imkansız degilmiş
bak kimseden beklentin olmasın bu hayatta son mesajı at ve telefonu kendinden uzaklaştır başka şeylerle ilgilen ve o telefonu tekrar eline alıdğında mj gelmiş mi umuduyla almaa
ikinizde olgun bireyler değilsiniz. o seni sevse laf dinler biraz konusmaz . sende biraz olgun olsa değiştirmeye değilde teklifi sunarsın düzelmiyorsa hoşcakal dersin o demeden. ne dersen de zaten ona koymaz sana olur yine söylediğin seyler seni kırar.
Whats update dan engelleme ama resmini son durumunu goremesn facenı dondurma bir hafta mesaj atma kolay lokma olmadigini anlasn çok yüz vermisin hayatta bir erkek o olmadgini göster onu
En İyi Cevaplar