Mesajlarına anında ya da kendi istedikleri zamanda cevap verilmesini isteyen insanlar bencil olmuyor mu?

Sanki yüzyüze bir iletişim vsrmış gibi, yazdıkları mesaja kendi belirledikleri zaman içerisinde cevap verilmesini isteyenler psikomanya olduğunu düşünüyorum. Biri mesaj atacaksa bunu istediği zaman atar. Karşıdakinin istediği zamanda değil. Hala geri kafalı geri kafalı hareketleri olanlara akıl sır erdiremiyorum. Bir uzayın gidin, dengesizler. Hayat sizin çizdiğiniz gibi gitmek zorunda değil!

Kişi ne zaman uygun görürse o zaman mesaj yazar. Kimse karışamaz.

(Not:Burası için değil sadece)

Mesajlarına anında ya da kendi istedikleri zamanda cevap verilmesini isteyen insanlar bencil olmuyor mu?
Cevapla