Neden insanlar mesajına hemen cevap bekliyor, geç dönünce alınıyorlar?

Çalışıyorum mesaj geliyor cevap vermiyorum işim gücüm var diye, ard arda mesajlar "Rahatsız ettim kusura bakma" "Burdaydın nereye kayboldun!!" Arkadaşlar rahatsızlık verdiğinizi düşünüyorsanız yazmayın yeterli cevap vermiyorsa da 2 seçenek var işim vardır ya da yazmak istemiyorumdur. Bu kadar
Neden insanlar mesajına hemen cevap bekliyor, geç dönünce alınıyorlar?
Cevapla