Bana ghosting yapan çocuk arada bir yazıp yokluyor. Ben cevap verince o cevap vermiyor. Mesajı silsem ezik mi olurum?

Arkadaşlar çocuk delinin teki. Arada bir yazıyor. Ben de normal şekilde cevap veriyorum ama o geri dönmüyor. Bugün de aynısı oldu. Çocuk yazdı. Ben de cevap verdim. Aradan 9 saat geçmesine rağmen yanıt yok hala. Hikaye attım az önce direkt gördü. Bunun amacı nedir ya? Mesajı silsem nasıl olur

Bana ghosting yapan çocuk arada bir yazıp yokluyor. Ben cevap verince o cevap vermiyor. Mesajı silsem ezik mi olurum?
Cevapla