Beni arayıp duruyor böyle mesajlar atıyor ne yapacağım beni manipüle etmek için mi diyor?

21 aylık bir ilişkim vardı çok toksikti çok kez ayrıldık barıştık hepsinde kabul ettim her zaman yanındayım diye istediğim gibi davranırım zanetti kavgada bağırdı çağırdı küfür etti aldattı en son arkadaşıma karıştı çıkar dedi yapmıcam diye beni dövdü ayrılalı 1 ay oldu her yerden engelledim deli gibi arayıp mesaj atıyor her yerden ben ne yapıcam ne geri gidebiliyorum ne ileri saplantısı çok büyükmüş daha da büyümez umarım geri dönmemek için bazen kendimi zor tutuyorum sonra yaptıklarını düşünüyorum burada anlattıklarımı nasıl geçicek hiç unutamayacak gibiyim şimdide her yerden engelli olmasına rağmen arıyor ben başka uygulamadan görüyorum başka uygulamadan böyle yazılar yazıyor gerçekten pişman olduğu için mi yazıyor yoksa tekrar elde etmek ve manipüle etmek için mi söylüyor ne yapacağımı bilmiyorum kafamı karıştırmak için yapıyor duygusal oynuyor ne yapacağım yardım edin! (Görseldeki Ortaki yazıyı ben yazdım baştaki ve sondaki ona ait)
Beni arayıp duruyor böyle mesajlar atıyor ne yapacağım beni manipüle etmek için mi diyor?
Beni arayıp duruyor böyle mesajlar atıyor ne yapacağım beni manipüle etmek için mi diyor?
Cevapla