Hem istemiyorum diyor hem de stalklıyor mesaj atıyor. Ne kafa yaşıyor?

Arkadaşlar kızın kaç senedir ne kafa yaşadığını çözemedim.2 sene önce kendini bizim gruba ekletip numaramı alan bir ay grupta kalan kız yazın istemiyorum dedi ama ondan sonra fake hesaplardan mesajlar gelmeye istekler gelmeye başladı. Hep de kendiyle alakalı paylaşımlar vardı. Sizce neden tersliyor ki bu?

Hem istemiyorum diyor hem de stalklıyor mesaj atıyor. Ne kafa yaşıyor?
Cevapla