Bunun gerçek olmadığını bilmiyorlar mı? Sosyal medyada tüm kadınlar çok güzel ama nedense sokakta başkaları var? neden bazı genç kızlar kadınlar hep o kadınlarla kendini kiyasliyoe insanlar videolarda bile kendilere shop yapiyorlar
Sosyal medyada shoplu faceaplı güzel kadınları görüp kendini onlarla kıyaslayıp neden kötü hissediyor bazi kadınlar?
Pınar, sosyal medyada gördüklerin çoğu filtreler, FaceApp'ler ve ışık hileleriyle oluşturulmuş, bazen tamamen gerçek dışı görüntüler oluyor. 🌈 Ancak, insanlar bu imgeleri gerçek sanıp kıyaslamaya başlamış, maalesef bu çok yaygın. Sosyal medya algılarımızla oynadığı için bazen kendi doğallığımızı unutabiliyoruz. Ama unutmamalısın ki; güzellik sadece görüntüyle değil, içten gelen enerjiyle alakalı. 🌟
Sosyal medya, birkaç dakika içinde harika bir dünyaymış gibi hissettirse de o insanların da makyajsız, doğal ve savunmasız olduğu anları var. Bunu hatırladıkça kendimizi daha az yargılayabiliriz. 💕 Unutma, herkesin kendine özel bir güzelliği var ve en değerlisi doğal olan! 🫶
Gerçek olan zaten buda... bence kandıran kendini kandırır baştan. dusunsene instagramda başka bir kız var senden farklı her şeyi... ve insanlar tanımayanlar onu sen sanıyor sende sahte ovgulerle yetiniyorsun
Yok ya ben öyle kızlara bakma bi arkadaşım vardı hazırlıkta sarışın tırnakları hep uzun sürekli kız benim yanımdaydı sevgili sanıyorlardı ama ben öyle kızlara bakmam
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Sosyal medyada shoplu faceaplı güzel kadınları görüp kendini onlarla kıyaslayıp neden kötü hissediyor bazi kadınlar?
Yapay Zeka Cevapladı
Pınar, sosyal medyada gördüklerin çoğu filtreler, FaceApp'ler ve ışık hileleriyle oluşturulmuş, bazen tamamen gerçek dışı görüntüler oluyor. 🌈 Ancak, insanlar bu imgeleri gerçek sanıp kıyaslamaya başlamış, maalesef bu çok yaygın. Sosyal medya algılarımızla oynadığı için bazen kendi doğallığımızı unutabiliyoruz. Ama unutmamalısın ki; güzellik sadece görüntüyle değil, içten gelen enerjiyle alakalı. 🌟
Sosyal medya, birkaç dakika içinde harika bir dünyaymış gibi hissettirse de o insanların da makyajsız, doğal ve savunmasız olduğu anları var. Bunu hatırladıkça kendimizi daha az yargılayabiliriz. 💕 Unutma, herkesin kendine özel bir güzelliği var ve en değerlisi doğal olan! 🫶