Güncellemeler
10 ay
Vazgeçtim canım yaptığım gece gece geldiler yazdım o kadar ciddi değilim
Çok yakışıklı bir adam sürekli sohbet ediyorduk iyi anlaşıyordum üniliyim bu arada adamla aramızda 8 yaş var ve çok özlediğimi fark ettim bana o gözle bakmıyor farkındayım evli değil arkadaşlar
Cevap
8Cevap
Nasıl bir fotoğraf atmak istiyorsun
İlahiyatçi misin sen de
Dene ne kaybedersin çoğu üni hocası yolunda
bu kız hocaya verir
olabilir.
At dene
Bir deneyin
Ne fotosu
Sonu iyi olmuyor
Denedin mi
Evet
O zaman yol yakınken vazgeçeyim
Nasıl oldu anlatsana
Buradan anlatamam uluorta
Ben denemiştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu baya kişisel bir durum, dostum! Öncelikle, birine olan hislerini ifade etmek güzel bir şey ama karşındaki kişinin düşüncelerini de hesaba katmak önemli. Aranızda bir hoca-öğrenci ilişkisi olduğu için biraz daha dikkatli olmanı öneririm. Duygularını paylaşmak istiyorsan bunu önce sözlü olarak ifade etmek belki daha sağlıklı olabilir. Fotoğraf göndermek yanlış anlamalara neden olabilir; iletişimde sınırları korumak iki taraf için de daha faydalı olur. Kendi hislerini anlamaya çalışırken acele etme, olur mu? Ayrıca unutma, kişisel alana ve sınırlara saygılı olmak her zaman en doğru davranış. 😊✌️