Sevgilim telefonla konusmayı sevmıyor beni aramayı unutuyor hep ben arıyorum tepki gosterıyorum?

arkadaslar 9 aylık iliskimiz var hep boyleydı aslında yanş sevgisinden suphem yok beni bi gun bile aglatmadı gonlumu almayı bildi ama ben aramayı konusmayı severim o aramıyo arada sırada arıyo diyo sureklı mesajlaşıyoz ondan aklıma gelmıyo vs ben cok tepki koyuyom sizce normal mi yani illa telefonla konusmak olmazsa olmaz mı. reel bi iliski ama 2 aylıgına uzak mesafedeyiz reeljen de boyleydş hep unuturdu ki annesi aramıs sabah o bile demşs niye aramıyon beni diye
Sevgilim telefonla konusmayı sevmıyor beni aramayı unutuyor hep ben arıyorum tepki gosterıyorum?
Cevapla