Müsait olmadığımda açamıyorum ama bunu kesinlikle anlamıyor. Defalarca arıyor ve mesaj yoluyla beni terkediyor. Ben arayınca hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyor. Trajikomik bir hal oluyor. Böyle bir ilişkiniz olsa ne yaparsınız?

Müsait olmadığımda açamıyorum ama bunu kesinlikle anlamıyor. Defalarca arıyor ve mesaj yoluyla beni terkediyor. Ben arayınca hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya devam ediyor. Trajikomik bir hal oluyor. Böyle bir ilişkiniz olsa ne yaparsınız?

Sanırım böyle durumda ben sinirlerime hakim olamazdım, sinirli biri olduğundan direkt çıkışırdım. Sende söyle eğer konuşmaktan da anlamıyorsa bu durumdan sıkıldığını söylersin. Böyle bir ilişkide insan nasıl sinir hastası olmadan çıkar hayret ederim 😂
nerdesin? ne yapıyorsun? kimlesin? şimdi ne yapıyorsun? ne yedin? ne içtin? kimle gezdin? şimdi ne yapıyorsun? yanında kim var? ver konuşacağım inanmıyorum... diye uzar gider ilk zamanlar güzeldir sonraları sıkar "heeeeyyt!!! yeter be, bi uzak dur, bi git ne bu canım.." dedirtir.
Çok kompleksli bir sevgilin var. Normal bir insan bunu anlayışla karşılar, tamam der. Belli ki yoğun işleri var daha sonra uzun uzadıya konuşuruz. Arkadaş empatiden sınıfta kalmış anlaşılan 😄
Cevap
18Cevap
Bunu onunla oturup konuşun durum bu ve ben bundan rahatsız oluyorum diyin
Söylüyorum ona göre hep ben suçluyum 😂 bir de suçum olsa anlarım. İlişki yürütmek çok zor arkadaş
İlişkide anlayış, empati ve kavrayış yoksa ilişki ilerlemez. Tek taraflı yolda kazalar çok olur. Çift taraflı yol olması lazım geniş yol rahat yol böylece kaza olmaz ama sevgiliniz yolu daraltıyor genişletmiyor fikirlerin araçları çarpışan araba oluyor. Allah size ve telefonunuza sabır versin 😂😂😂
Empati 0 zaten 😂 bir de olayı öyle bir anlatıyor ki Allah beni ne yapmasın, ben ne kötü insanmışım diye düşünüyorum 😂 amin inşallah bol bol versin hemde 😂😂
Manipülasyon da yapıyor, propaganda yapıyor kendi düşüncesini ve empoze edici sözler söylüyor tamam anlaşıldı Allah size sabır versin 😂
Bence aramalarına cevap vermeyin bir süre sonra vaz geçecektir
Çok sağlıklı bir durum olarak göremedim. Durumdan rahatsızlık dile getirilmeli. Bir insan müsait olmaz, açamaz. “Neden müsait olmadın, hep benle konuş ve cevap ver” minvalinde sürekli aramalar sıkar boğabilir. Bu, deneyimlemeden de ön görülebilir. 😑
Konuşma ve durumu açıklama çözüm olmazsa; birkaç gün sessizce uzaklaşma belki iyi gelebilir. Devam ediyorsa, ben dayanamazdım gibi. 🤧
Bende dayanamam gibi duruyor bu gidişle
Bende ararım acmadiginda kızarım merak ediyorum çünkü bişeymi oldu diye defalarca dedim 1 mesaj müsait değilim mesajı atsa aramam işi var derim çünkü haber vermiş oluyor siz üzerinize alinmayin lütfen ben nişanlım için söylüyorum bı mesaj atmak çokmu zor biliyorki evhamliyim işte merak ediyorum sonrada sinirli trip atıyor oluyoruz hele bide arayıp hiç bişey olmamış gibi naber yavrum napiyosun diyor elime geçirsem bogacam o anda haberi yok 😁😁
Kaç yaşında sevgilin 16’mı?
bana benzer muamele yapan bir kızarkadaşım vardı ve bir kere mesajda ayrıldı. Sonra tekrar aradı o sırada müsaittim dediğin gibi normal konuştu bende ayrıldık ya niye arıyorsun demiştim ık mık etti dedim ilişki çocuk oyuncağındeğil laf ağızdan çoktıysa bitmiştir ve bitirdim
büyümemiş hala ergen kalmışları çekemem
Aysini benim de başımda vardı. Açmadığım manyak gibi arıyordu. Yani hesap soruyordu falan adam manyak çıktı sonradan zaten şiddete meyilli, kaba , ahlaksız , dolandırıcı bi insan olduğunu öğrendim. Yani böyle insanlardan korkarım. Dikkatli ol
özgüvensiz. sana karşı güvensiz. narsist. biri. ben her zaman şunu da sorgularım tavsiye ederim sana. "kişi kendinden bilir işi" neden açmadığında gerçekten müsait olmadığını düşğnmek yerine kafasında kuruyor? ya kendisinden biliyor ya da tamamen güvensizlik. he geçmişte bir şey olmuştur güveni kırılmıştır bilemem. ama olmadıysa kaç kurtul. bu daha başlangıç olabilir. evrenin sana yolladığı mesajı iyi oku
bu iyi gene ben en son 45 cevapsız arama gördüm 😀 sanki öldük
Bu benim ki değil netten buldum 😂
he ben senin sandım 😀
Canım asla 17 de kalmıyor ki o 😑 keşke 17 olsa
anlayabiliyorum inan ki :/
Bence mesajla ayrılırsa bir daha kesinlikle iletişime geçme. Barışmaya gelir ve bir daha aynı hareketi yapamaz.
Mesaj yoluyla terk etmesi komik bir durum.
Bir defa aradığın zaman bil ki müsait değilim, müsait olduğum zaman hemen seni ararım, diyebilirsiniz.
İkna edici bir müsait olamama sebebin varsa dinler. Telefonu açıp, canım biraz işim var, sonra konuşalım demen yeterli
Kaybetme korkusu var ulasamayinca delleniyor gibi geldi bana 😀
Empati yoksunluğu yaşıyor sevgiliniz Allah sabır versin
Mesaj atman lazım müsait değilim diye belki merak ediyordur
Bir kere uyarırım hala aynı şekilde devam ederse bir kerede ben ondan ayrılırım olur biter
Rahatsız oluyorum. İsim varsa nasıl açabilirim arama de
Çok kez aramana gerek yok diyebilirsin pek normal bir durum değil tabiki
Ona çok rahatsız olduğunu söyle, devam ederse de konuşma birkaç gün.
Güven problemi var demekki kadınlara açmayınca aldattığını düşünüyor
Normal bir dur degil. Arkadaşımın sevgilisi var. Sürekli kızı arayıp duruyor. belli süre insanı sıkıyor. Rahatsız oluyorum de.
Durumdan rahatsızlığımı söylerim ve ayrılıp durması oyuncak mı bu. Biraz dar boğaz ediyor bu aşırı rahatsız edici
biri beni 17 kere arasa ne var lan kardeşim diye çıkışırım aw
dall*ma
Kendisine güven problemiyle alakalı ciddi ve baskın bir konuşma yapman gerek, her dakika insan müsait olmayabilir anlayış göstermeli.
kesin koc burcudur. boyle insanlar kesinlikle sevmez sadece kontrol altinda tutmak ister
Ne alakası var canım 🙄🙄 bende koç burcuyum
Akrep onun burcu. Karakter olarak biraz bunaltıcı derece de baskın 😑😑
Ayrıl bence. Senin rahatsız olduğunu bile bile kendi kafasına göre davranan bir adamla ne kadar daha ilerleyebilirsin ki. Saygının olmadığı bir yerde sevgi ne derece vardır o da düşünülmeli bence.
Yanına git dürt. Sonra bunu defalarca tekrarla. Sen de işte bana bunu yapıyorsun de ve gül 😉😉
düzgün bir dille uyardığın halde hala devam ettiğinde anlamıyorsa, bence sende aynısını yapabilirsin
Telefonu uçak moduna alınca vazgeçer😂
Instagram ve wp dan da arıyor. Normalden açamıyorsam orayı da açmam yani 😂 çok değişik
Ya telefonun htc mi? Eski teşefonum:(
Görsel bana ait değil 😂
Boğa burcu mu😂
Yok akrep burcu 😑
Terketmiyormuşmuş o blöf blöf 😂
Peşinden koş diye 😂 en sıkıcı erkek tipi naz seven 😂
Tripçi
5 günde 3 kere terkediliyorum anlamıyorum ki 😂
Ne koşucam tam aksine bunalıyorum. Bazen bile isteye açmıyorum telefonu
Garip ya annesi çok şımartmıs onu bence 😂
Dalga geçmiyorum burada. Eğer aielsi tarafindan her dediği yapılmış özellikle tek çocuk falansa senden de o alıştığı ilgiyi özeni bekleyebilir
Buarada*
Tek çocuk diye şımartıyım mı bende 😂
Alt psikolojide yatan duygu hayırı ve reddedilmesi kabul etmemek çünkü.
Bildim mi🙄🤣
Evet anında 😂
Ömür mu tuketilir onunla ya olan sana olur yol yakınken dön 😂 yaşlandirir bu
Hemen ayırdın 😂😂
Nasıl sıkıcı olduğunu bildigim için surekli ilgi bekleyen birinin ben gelemiyorum sen gelebiliyosan buyur:) ama eminim sıkılırsın
Mesela bazıları var telfon kulağına yapışık yaşıyor. Öylesi denk geldi mi 5 dk durmuyorum gidiyorum hiçç çekemem😂
umarım babam değildir sevgilin
Engelle bir süre
rahatsiz oldugunu soyoe
Vazgeçemez içi öyle aramadan duramaz
Bunu bana yakınlarımda yapıyor
Net kavga cikar annemle bile kavga ettim bu yuzden
Uyarırdım ve ararkende engellerdim
Açma telefonu anlasın oda rahatsız oldugunu
Hemen arkasindan musait değilim de
ben olsam ayrılırdım
Eh yetti be diye çıkışırsan belki anlar
13 yaşından sonra eğitimi zor olur
Şaka mı ya kaç yaşında o
30 yaşında
Terkettiyse niye sevgilin?
İyide tarih niye 2014
Bende aynı durumdayım yaa🤦♀️🤷♀️
Hiç umursama
Sagliga zarar!
Engelle
Kuruo heralde
17 arama nedir ya
Ona anlat durumu
Çocuk ruhlu 😂
Engelle geç
Haklı
Güven problemi var
Engelleyebilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?