Adım atsa annesine haber veriyor daha 3 aydır evliyiz şikayet etmem normal değil mi?

Eşim wpden bana ne gönderirse aynısını ablaları annesiyle olan bir grup var oraya da gönderiyor bende sadece bana atıyor diye mutlu oluyordum eşimin hayatında tek kadın olmak istiyorum ama bunu bile yanlış anlıyor bende bundan sonra gruba attığını bana atma dedim

Adım atsa annesine haber veriyor daha 3 aydır evliyiz şikayet etmem normal değil mi?
Cevapla