İnsanlarla konuşurken ses mi yoksa yazarak mı daha rahatsınız?

Ses ve ani anlık fotolar çok hoşuma gidiyor karşımdaki de sarıyorsa
İnsanlarla konuşurken ses mi yoksa yazarak mı daha rahatsınız?
İnsanlarla konuşurken ses mi yoksa yazarak mı daha rahatsınız?
Cevapla