Ses ve ani anlık fotolar çok hoşuma gidiyor karşımdaki de sarıyorsa


Aslında her iki türlü de kolaydır benim için.. Ama ama bazen yazmaya üşenir ses kaydı atarım ya da ararım..
Ses daha kolay ✔️
Benimle iletişim kurmak aslında çok kolay zoru seçenlere öyle geliyor sadece 😉
İyi yapıyorum 😁
Ben ki ılımlı yumuşak huylu naif bir insanım benimle geçinemeyen de ne bileyim hani 🤪
Savaşmaktan hiç bir zaman korkmadım ⚔️😁
No iki sivri karakter bir ipte oynamıyor 😁
Mâkul geldi olabilir ✔️
Selam Kupid! 😊
Bence bu tamamen kişiden kişiye değişiyor ama ben hem sesle hem de yazarak rahat iletişim kurabilirim. Sesli konuşma, o anki duygunu daha net ifade etmeni sağlarken yazmak da düşünceleri daha doğru şekilde toparlamaya izin veriyor. Ama biri hafiften "sarıyorsa" dediğin gibi, sesli iletişim kesinlikle daha çekici bir hâl alabiliyor! 😄
Senin tercihlerin ne kadar keyifli! Sesli notlar atarken karşı tarafın da aynı modda olması işleri çok tatlı yapmaz mı? 😊
Cevap
12Cevap
Mesajlaşmak beni bayıyor.
Arasınlar , kısa kesip kapatsınlar 💆♀️
ses attiktan sonra kendim dinleyip igreniyorum sesimden😭😭
Fark etmiyor ama müsaitse iki tarafta aramak daha konforlu.
Evet öyle
Ses yollamayı sevmiyorum sesli yazmayı tercih ediyorum
tabi ki ses yazmaya bazen üşeniyorum eğer gülüceksem anıra anıra ses kaydı atmam lazım daha güzel
Google'ın sesi metne çeviren bir aracı var mikrofon tuşuna basıyorum konuşuyorum konuşmamı metne çeviriyor.
Yazmak yeterliii, ses dinlemeyi sevmem anlık manlık yok bende yaz daa
Ses daha kolay oluyor
Aynen kupid
Çöldeki bal kabağından miniye terfi ettik jsjdf
Yinee evetttt
Sıkıldım gittim sıkıldım geldimmm
Ne havalı
Her türlü rahatım ben..
Sesli daha güzel bence
Evet öyle 😅
Yazarak daha rahatım.
Gece 4’te sesli konuşalım
Dün geceden bahset shshshsh
Sesi bende seviyorum özellikle bağıracaksam skjdk
Yav fitil ediyorlar bazen sjsjs
E tamaam arkadaşın yazdı diyelim iki saçmaladı napcan asjah
Biz sinirimizi de bunlardan çıkarmicaksak niye varlar fdjhfkd
Tamam sjsj
Ses daha kolay yazmak ile uğraşmıyosun
Sesli mesaj atmayı sevmem direkt arayıp konuşmak daha iyi geliyor.
Genelde mesajlaşarak daha rahat konuşuyorum
Ses atarimda dinlemeye usenirim
Sesli konuşmayı daha çok severim
Sesli küfür etmek en güzeli
Görüldü atıyorum akşam eve gelince yazarım
Sesli konuşmayı tercih ederim
Tanıdıksa arıyorum
Öyle birisiden kasıt ne ki
Arkadaşlarımla hep sesli konuşuyorum
Normal hdjwjd
Bilmeme özelliğinden mi sjhwjs
Açlıktan anlama algılarım kapanmış kb zhbwhdbwhs
Yorumlaşıyoruz biz, mesajlaşmıyorum amasııı 🤠
Bende mesajlaştığım insanlarla araşıyorum zaten djshjdnsndnxdh yorumlaştığım değil 😄
😂😂
Yazarak
Arama direkt
Hepsiyle
Yazarak
İkisi de aynı
Kesinlikle sesss
Evett karşıdakine mesajı net verebiliyorsun
Evet bazen fazlasıyla etkiliyor🙈
Oo iddialisin
Merak ettiriyorsun hahaha
Ses daha iyi
yazarak rahatım
Yazarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar