bennn sırf instaya eklemiyorum diye erkek arkadaşım delirip kavga çıkarıyor da :D

bennn sırf instaya eklemiyorum diye erkek arkadaşım delirip kavga çıkarıyor da :D

Eğer ınstagramınız günlük hayatta yaptığınız şeyleri içeriyorsa Sevgilinizi de koyabilirsiniz. sonuçta anlık şeyleri paylaşıyorsunuzdur. O da doğal olarak bunu isteyebilir ama işle ilgili bir şey olarak kullanıyorsanız o zaman koymanıza gerek yok tabii :)
Böyle şeyleri kafaya takmak gereksiz, belli etmesinin iyi yanları da var kötü yanlarıda. İyi yanlarından birisi, seni beğenen birisi profiline girip sevgilin olduğunu görür ve sana istek atmaz. Kötü yanı, birileri sana sövebilir "cringe" diyerek..
Bu konular gerçekten çiftler arasında sıkıntı yaratabiliyor ama bence herkesin sosyal medya kullanımı kendi tercihine bağlı. 🎭 Herkes sevgilisini göstermek zorunda değil, bu tamamen kişisel bir tercih! Özellikle sosyal medyaya fazla anlam yüklemek bazen sorun çıkarabiliyor. Ama sevgilinle oturup ne hissettiğinizi sakin bir şekilde konuşabilirsiniz. Belki onun görünürlük ihtiyacı var, senin ise gizliliğe önem veriyorsun. Arayı bulmak önemli. ❤️🔥 ✨
Umarım bu konuda orta yolu bulursunuz! 😊
Cevap
24Cevap
ben etmeye gerek duymam
Hayatımda daha saçma bişey görmedim ama paylaşırım storyde öne çıkaranlarıma koyarım ama biomada koymam abartılıyor bence
Bi tek Fenerbahçe’mizi koyarız ikimiz o kadar
Evet etmeli hiçdeğilse kalpten , harften falan bir şey koymalı ki, bilsinler hayatında biri var.
Basit bir tarih atılabilir ama garip garip tabirler yazanlar genelde nişan bile yapmadan ayrılan tipler.
Edince nazar değiyor çok ortada yaşamamak lazım gibi
bi sey dicem kimse kusura bakmasin da fazla cringe ahshahsh
Banal şeyler yazanlar var birde kurban olurum yazsınlar tam olsun
hangi mecrada olursa olsun belli etmeyende sıkıntı var demektir.
bu kadar abartılı değil ama bence etmeli en azından bi baş harf falan olabilir
Belli etmeli çünkü mesela bana hergun erkekler instadan takip istegi atıyor boşta olduğumu düşünerek. İnsanlar boşta sanıp tanışmak isteyebiliyorlar haliyle
Yani boş yapıyorsun demekki diğer erkeklere açık kapı var
Bu şekilde ınstaya bir şeyler yazarak belli etmek anlamsız. Birlikte çekildiğiniz anınızı fotoğrafınızı paylaşsanız daha güzel olur. Onu paylaşmaya değer olduğunu gösteririisn bence ya da profilde beraber bir fotoğraf eklenebilir.
Bence etmeli. Ufak bir emoji kilit kalp gibi yeterli çok da anlamlı duruyor. Yoksa gereksiz mesajlara maruz kalır kız tarafı erkek olarak 0 mesajım var çöl gibi dm kutusu bizden yana sorun yok :D
Profile kimi Ergen ergen karım kocam yazıyor o itici ama konarsan Konur ama ben sevmiyorum itici geliyor bana
Biyografisine tarih, baş harfi ve kalp ekleyerek djdj
Hadi yaa insanlar ucuzlaşmışlar feya anlamlı konularda anlamsız şekillenmiş eklemiyormusun diyemi iyi yapmışsın valla 😊
benim hiç kişisel sosyal medya hesabım olmadı, olsa da özel tutmak isterdim ama sevgilim paylaşmanın istiyor ise onun için paylaşırdim
Belli etse de etmese de bu kimsenin umrunda değil
Milletin gözüne sokmaya ve abarmaya gerek yok genelde çift emojisi ya da tek bir harf yeter bence
Bu ne olm Ergen gibi evlenince kocanın baş harfini yaz yanına bir kalp köy yeter bence
Etmemeli sonra nazar değer ayrılık olur yani
Gerçekten seviyorsam foto paylaşırım onunla
Profiline bu tür şeyler yazanların görgüsüz olduğunu düşünüyorum. Sen mutluysan, erkek arkadaşın veya kız arkadaşın mutluysa tamam. Ne gerek var böyle şeylere?
@Yumuk_Göz neden böylesin
Nasılım?
Değişiksin
Yani Ergence biraz ama yapan yapıyor Bence profile koymak daha mantıklı sevgilin de anlayış göstersin.
hiç sevmem o tür hareketleri
@Pamuksekerofficall oda doğru 😊
Bence etmemeli ben sevmiyorum
Etmemeli nazar değer
Kesinlikle etmeli
Cringe sadece başka bisey dehil
Etmemeli ne gerek var engellersin geçersin
Erkekler pek takmazdı bu durumları 😄 sevgilinin burcu koç mu
Bence gerek yok
Aşırıya kaçmadan evet bence
Gerek yok böyle şeylere
Bence ciddi bir iliskide belli etmeli
Hayı edilmemeli
Saçmalık.
Lüzumsuz
Bu şekilde değil bnce.
İsteyen belli eder ama benim öyle huyum yok.
eğer flortozse etmemelı
Saçmalık bence
Çok güzel ve iyi bir şekilde belli ediyorum
Evet yoksa yürürler.
Gerek yok
Gerek yok
Etmeli
Etmeli tabi
Etmemeli
Hayır saçma
Saçma
Ozellikle. yaapmiyor olma sebebin ne
Kullanmam
Etmeli
Rvet
Gerek yok
Olsun ederdim
Evet etmeli
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?