Exime yazmadığımda sürece kendisi yazar mı ben mi yazayim ya unutmuşsa beni hatırlatmali mıyım kendimi sizce 🥺?

Exime yazmadığımda sürece kendisi yazar mı ben mi yazayim ya unutmuşsa beni hatırlatmali mıyım kendimi sizce
Exime yazmadığımda sürece kendisi yazar mı ben mi yazayim ya unutmuşsa beni hatırlatmali mıyım kendimi sizce 🥺?
Cevapla