İnsanlar neden sosyal mecralarda durduk yere küfür/hakaret ediyor?

ben bunu anonim olmalarının rahatlığına bağlıyorum. hani, kendim için demiyorum😄 dikkat edin karşıdaki bir avukat çıksa sonra 'şaka yaptım' demek işe yaramaz, mahkeme kararıyla icra memuru kapınıza geldiğinde klavye delikanlılığı birden buhar olur. tazminat parasını hazırlamaya başlarsınız.😃
İnsanlar neden sosyal mecralarda durduk yere küfür/hakaret ediyor?
Cevapla