Cep telefonudur, televizyondur ya da en meşhur olan kumandadır. Sinirlenince zarar görür mü? :)

Cep telefonudur, televizyondur ya da en meşhur olan kumandadır. Sinirlenince zarar görür mü? :)

Görmez, görmedi. Şiddet uygulayan yapım yok, tek zarar gören kendimim.. hoş telefonu komple yok etmek istediğim zamanlar oluyor da, kullanmak zorunda olduğum için duruyor mecbur..
ah bu mecburiyetler
En iyisi telefonu bozmak.. tabi ya bu neden aklıma gelmedi
mantıklı görüşlerde bugün :D
Dur ben bunu bir düşüneyim.. en azından telefon bozuk derim neden kullanmıyorsun diye yadırgayamazlar. Telefonsuz yaşam stressiz yaşam olacak
Hayır fakir olduğumun bilincinde bir insanım 🤣
Hahaha çok güzel görüş
Teşekkürler
Kendimi kırarım onları kırmam
hahaha çok iyi :D
Cevap
9Cevap
eskiden olurdu artık olmuyor çünkü param yok
net olmak da iyidir :D
Defalarca telefonumu kırmışlığım var 🥹🤦🏼♀️ sonra kendim telefon almaya başladığımda bu huyum ortadan kayboldu 🙆🏼♀️
Hahaha keşke daha önce yapılsa idi, çok iyi görüş
5 telefon kırdım ceza olarak 1 yıl telefonsuz kaldım sinirlenince ilk telefonu yanımdan uzaklatiryorum dssds
Korku başa bela 😂
Klavye, mouse, kask. Evet kask 😁 birkaç ay önce parçaladım. Böyle huylarım yoktur ama inanki çok rahatladım.
Eee zarar verdin tabi ki rahatlarsın
Bundan 5 yıl öncesine kadar her sinirlendiğimde telefonu duvara fırlatıp kırıyordum. Bilgisayar tablet kırdığım oluyordu...
Düzeliyor mu idi sonrasında
Yok ekran değiştiriyorduk veya yeni telefon alıyorduk 😬
Kullandiğım telefondan bir önceki telefonumun 5 kez ekranı değişti son kırdığım da kullandığım telefonu aldık. Telefon duruyor note 5 ekranini değiştirsem çalışır...
Umarım durum tekrar etmez 😅
Etmiyor
Sevindirici bi durum :)
Hyr çok pahalı.
Sandalye koltuk zarar görür
Cihaz modeli ne
Bilmiyorum ama tersinden kalkma deyimine inanıyorum. O gün her şey ters gidiyor
Ben de inanıyorum ne yazık ki
1 telefon kırdım zamanında yoksa iki miydi unuttum şimdi dnsnn
Evet bir kaç kez telefonu kırdım.
Kötü bir eylem bence
Görmez, anlık sinirlere kurban etmem
Kendine hakim olabiliyor isen bu çok güzel bi durum
Bu cihazlar pahalı her sinirde atacak kadar zengin değilim 😄
Hahaha çok iyi 😂
Yok cunku pahlilar 😅
Farkında olmak da güzel durum 😅
Hayır asla telefona zarar veremem.
neye zarar verebilirsin
Hayır zarar vermem en fazla bir bardak kırılır
Bende bilgisayar kırdım laptop
Yaşandı bi kez
ne yaptın, merak ettim nedensizce
Telefonu kırmıştım🤏🏻
kötü bir aksiyon
Hıncımı almam cansız canlı fark etmez
Asla o kadar kafayı yemedim 😅
2 defa gördü bi daha görmezz galiba
Kıyamam 😂
Hahaha çok iyi ve net
onlar benden değerli
Derken
Görmez bee kontrolsüz muyum ben
Hayır beeeeee.
yok tabi ki görmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?