Arkadaşlarınız sizinle priv hesabından takipleşmeyince ne hissediyorsunuz?

Sanırım hiç arkadaşım yok yani benim mi teklif etmem gerekiyor yoksa onlar istese söylerler mi xd önemsiz bir konu da merak ettim

Arkadaşlarınız sizinle priv hesabından takipleşmeyince ne hissediyorsunuz?
Cevapla