Merhabalar, Ben şahsen çıkarım. Eski sevgilimin arkadaşlarıyla dahil ne taptığı zerre umrumda olmayacsğı için neden takibimde tutayım? Duruma göre arada konuşabilirim ama can ciğer arkadaşım olamaz yani.
Sosyal medyanızda ekli olan sevgilinizin arkadaşlarını ayrıldıktan sonra takipten çıkar mısınız?
Ortak arkadaş veya benimde arkadaşım olmayan, "sadece eski sevgilim" sayesinde tanıştığım ama benim hayatımda yeri olmayan biriyle zaten takipleşmem ama takipleştiysem de normalde iletişimim olmayan benimle yakınlığı olmayan birini takip etmeye devam etmem.
Bu dünyada ilişkilerde kesinlikle kendini ispat etmemen gerekir. Sadece kendine güven. İyi insanları her zaman barındır yanında dolaylı yollardan tanısan bile. Ben bunu diyorum ama sorsan üç dört arkadaşım vardır. 😊