Messenger neden bana oturum zaman aşımına uğradı diyor?

Çıkış yapıyo tekrar griyo tekrar ayni ileti yaziyo ekranda acaba neden?
Messenger neden bana oturum zaman aşımına uğradı diyor?
Cevapla