Günde en az 8 saat telefon ile ilgileniyorum ne yapmalıyımm? En çok ise 17-18 saat civarı.. Çok mu sizce?

Gerçekten yememden içmemden kesiyorum, uykumdan kesiyorum, sosyalliğimden ve eğlencemden kesiyorum, derslerimden kesiyorum ki surf telefon lle ilgilenebileyim. En ufak bir boş vaktinde hemen telefona geçiyorum. Allemdeki herkes bu durumdan çok şikayetçi. Özellikle de annem. Ne kadar uyursam uyuyayım her sabah yorgun uyanıyorum, gozlerim gün içinde kendiliğinden çok sulanmaya başlıyor, Hatta gün içinde o kadar telefon klavyesi lle falan uğraşuyorum ki artık çok hızlı mesaj bile yazabiliyorum fin. Ama bu telefon bağımlılığını azaltamuyorum ne yapmalıyım? Fikriniz var mi?🎀
Günde en az 8 saat telefon ile ilgileniyorum ne yapmalıyımm? En çok ise 17-18 saat civarı.. Çok mu sizce?
Cevapla