Neden sadece” merhaba” veya “selam” yazıyorsunuz?

Bence bu uygulamayı kullanan herkes şunun farkındaki bütün kadın kullanıcıların mesaj kutusu erkeklerle dolu ve hepsinin büyük çoğunluğu sadece merhaba veya selam yazıyor böyle nasıl dikkat çekmeyi bekliyorsunuz çok sıkıcısınız biraz daha yaratıcı olmanızı beklerdim sizden ahahahaha diyeceklerim bu kadar thanks

Neden sadece” merhaba” veya “selam” yazıyorsunuz?
Cevapla