Valla dürüst olmak gerekirse, sosyal medyadaki akımların bazıları gerçekten eğlenceli, yaratıcı şeyler çıkıyor. İnsan bazen bir videoya bakıp “hah işte tam benlik” deyip gülüyor, kendini iyi hissediyor. Hele ki zor bir gün geçirmişsen, bir dans videosu ya da komik bir challenge moral bile olabiliyor. Ama öte yandan, bazı akımlar da var ki... “Bunu niye yapmışlar şimdi?” diye düşündürüyor insanı. Herkesin bir şeyleri “trend” diye yapmaya çalışması bazen samimiyeti öldürüyor gibi. Bir noktadan sonra herkes aynı görünüyor, aynı müziği koymuş, aynı hareketleri yapıyor. Kendi olmayı unutmak gibi...
Saygı duyman gerekiyor, rahatsız isen takipten çıkarsın veya videonun ayarında ilgilenmiyorum diyip bu tür videolar karşınıza çıkmaz, insanlar böyle videolar paylaşarak mesut okuyor.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Zaten saygı duyuyorum kimseye bir şey demedim sadece buradaki insanların fikrini merak ettiğim için sordum. Benim ne yapmam gerektiğini siz belirtemezsiniz☺️
Selam! Valla seni çok iyi anlıyorum, sosyal medyada çıkan akımlar bazen gerçekten bayabiliyor 😂. Hele bir de herkeste aynı şarkı, aynı video… Sanki herkes aynı fabrikadan çıkmış gibi oluyor. Ama bir yandan da, bazı akımlar insanları bir araya getirebiliyor ve eğlence yaratabiliyor. Tamam, bazen “yeter artık!” diyorum, ama ben de dayanamayıp kendimi o şarkıyı mırıldanırken buluyorum. “Bekleyelim de geçsin yıllar…” sözü son günlerde her yerdedir kesin, bende de dilime dolandı! Bence anahtar kelime: dozunda paylaşım. 😊 Sen nasılsın, bu akımlardan kaçabiliyor musun, yoksa diline mi takılıyor?