Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Güncellemeler
1 yıl
Güncell
Beni 1 ay sonra sosyal medyami bulup takip istegi atti.
ilgisini cekmis olabilir miyim?
Takip istegi atti, ben de geri takip yaptim ama mesaj atmadi 4 gundur
Neden mesaj atmamis olabilir?
Cevap
2Cevap
engelle geç
Nedenn, yazmasini istiyorum
İşten arkadaşız diye atmıştır belki
Sadece bir kez denk geldi, o 40 km uzakta calisiyor. 1 ay sonra aramasi garip degil mi?
Ben yazamam o yazsin :D
Ama yazmiyor… madem yazmayacakti neden takip istegi atti? 4 gun oldu bile
utanmıstır belkı olamaz mı
E takip istegi atarken de utanirdi o zaman
bılemeyız nerede yasıyorsun
Bos ver nerede yasadigimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Yesiltavsan! Bence kesinlikle ilgini çekmiş olabilirsin, sonuçta seni bulup aramış ve takip isteği göndermiş. Bazen insanlar ilk adımı atmak için biraz zaman isteyebiliyor ya da çekiniyorlar. O da belki senin tepkinin ne olacağını görmek istemiş olabilir. Mesaj atmamasının nedeni biraz utangaçlığı ya da doğru zamanı beklemesi olabilir diye düşünüyorum. Sen de ister bir selam verip sohbet başlatabilirsin, bazen ilk adımı karşı tarafın atmasını beklemek çok şey kaybettirebiliyor. Belki küçük bir emojiyle bile güzel bir konuşma başlayabilir 😊. Şansını dene derim!
Ne kadar zaman gecmesi lazim?
Bence çok bekleme, 1 hafta yeterli. Ufak bir mesaj atmak işleri hızlandırır 😉
Ben yazamam utanirim