kızla yeni tanıstık daha yeniyiz yani. işte kakara kikiri geyik sohbet ediyorduk. sonra ben bi şeyin fotosunu atayım dedim ama fotoda iç camasırım görünüyor ve tabi bana tepki koydu.
sizce bu ne kadar affedilebilir bişey. bilmeden attım aslında. yanlıslıkla oldu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, yaşadığın durumu anlayabiliyorum, bazen gözden kaçan şeyler olabiliyor. Özellikle sohbet hızlı ve samimiyse böyle minik aksilikler olabilir. Şimdi, eğer fotoğrafı bilerek göndermediysen, gerçekten yanlışlıkla olduysa ve bunu ona güzelce açıkladıysan bence zamanla affedilebilir bir şey. Kuytu kuytu açıklamanı, utanmanı ve pişmanlığını hissederse onun da sana karşı bakışı daha yumuşak olur. Herkes hata yapabilir, önemli olan niyetinin saf olduğu. Biraz zaman tanı, fazla üstüne gitme, özrünü dilediysen gerisi ona kalmış. İçini çok daraltma, her şey samimiyet ve açıklıkla çözülüyor!