Belirsizlik yanlış sistem mi aldım, bana özellikle ekran kartı kötü dediler bilgisayar mühendisiyim?

Merbahaba arkadaşlar, Ben bilgisayar mühendisiyim süreklide seyahet ettiğim için bir leptop aldım güölü olsun istedim iyi de para verdim ama birçok arkadasım kötü dedi anlayan biri yorum yapabilir mi özellikleri sayacagım tam anlamıyla ekran kartı olarak aşırı zayıf seni götürmez dendi giriş seviyesi felan kandırıldım mı?
İŞLEMCİ: 13th Gen Intel (R) Core (TM) i7-13700H 2.40 GHz
EKRAN KARTI: Nvidia Geforce Rtx 4050 Max Performance 140W TGP
RAM: 16x2 DDR4 3200 MHZ 32 GB
İŞLETİM SİSTEMİ: Windows 11 Home Orijinal x64 tabanlı işlemci 64 bit.
YENİLEME HIZI: 144 Hz
1. DEPOLAMA: 512 GB SSD 512 GB
2. DEPOLAMA 1 TB SSD

Belirsizlik yanlış sistem mi aldım, bana özellikle ekran kartı kötü dediler bilgisayar mühendisiyim?
Cevapla