Siz olsaydınız ne yapardınız boş verip geçmeli miyim yoksa siber suçlara mı gitmeliyim?

6 senelik ilişkim vardı konuşmayı keseli 2 hafta oldu ama fake hesaplar açıp arkadaşlarıma yazıyor benşm hakkımda bir şeyler uğraşıyor ona mesaj attım amacın ne gibisinden arkadaşını ve beni gruba eklemiş ssleri attım konuyu değiştirip hiçbir şey olmamış gibi konuşmaya başladı ben konudan sapmadım sonra manipüle etmeye çalıştı ben yapmadım gibisinden engelledim ama çok ağır şeyler vardı mesajlarda ssleri duruyor 7 arkadaşımda şahidim sırf onunla konuşayım diye saçma sapan şeyler yaptı şizofren siber suça başvurmalı mıyım
Siz olsaydınız ne yapardınız boş verip geçmeli miyim yoksa siber suçlara mı gitmeliyim?
Cevapla