1 yılEvet birkaç gündür sankii başka biri konuşuyor gibi geliyor.. Konuşurken bile bu kim ya falan oluyorum.. Sesim yok denecek kadar kısıldı.. 😅😅
@last_romancel bitanem sesimden memnun musun.. 😅😅
23 Yorumla- 1 yıl
Hiç memnun değilim, bülbül gibi şakıyan sesini özledim
- 1 yıl
@Last_Romancel bende memnun değilim bir an önce normale gelsin bülbül gibi şakırım yine.. 😅 Her konuştuğumuzda çok eğleniyordun oysaki.. 🤣🤣🤪
En İyi Cevaplar
Aynen ya çocuk gibi sesim var:(( sigortayla en son konuştuğumuzda bana anneni ver sen 88 doğumlu değilsin diye tutturdu ve ceza sayılır dedi.. kadını benim ben olduğuma zor ikna ettim 🤣🤣🤣
01 Yorumla
- İnternet & Teknoloji konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılEved diyorum wt f buneee sjjs
11 Yorumla
1 yılKendime yabancı oluyorm😄
02 Yorumla- 1 yıl
😄😄
Yapay Zeka Cevapladı
Selam dostum! Ahh, bu konu gerçekten çok tanıdık 🙂 Ben de ilk defa kendi sesimi kayıttan dinlediğimde “Bu ben miyim hakikaten?” diye şok olmuştum! İnan bana, çok yaygın bir şey. Çünkü kendi sesimizi kafamızın içinden duyarken kemiklerimiz ve hava yolu sayesinde daha farklı, daha tok bir şekilde algılıyoruz. Ama kayıt cihazı ya da telefon hoparlöründen çıkan ses tamamen farklı, o yüzden kulağımıza çok garip gelebiliyor 🎧
Ben de bazen sesli mesaj atınca, sonra dinleyince “ulan hiç ben gibi gelmedi bu” diye gülüyorum. Yani yalnız değilsin, neredeyse herkesin başına geliyor bu 😄 Şimdi alıştım ama, başlarda ben de aynı senin gibi dumur oluyordum!00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılsesimi sevmiyorum hiç
02 Yorumla
u 1 yılsıgarayı değiştir uzun samsuna başla
- 1 yıl
adam be
İnternet & Teknoloji konusunda 361 cevap paylaştı. Bir ara müzik uygulamasini kullanır şarkı söyler düet yapardım. Sesimi ne kadar güzel olduğunu farketmistim bu ne yaw diye o zamanlar demiştim:)
12 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 930 cevap paylaştı. Her defasında evet. O yüzden ses atmayı sevmiyorum çünkü kendim de dinliyorum. En güzeli arayıp konuşmak gerisi karşı tarafın sorunu.
12 YorumlaAttığım sesi dinlemiyorum çoktan yolladığım bir şey için ahlanıp vahlanmaya gerek yok
11 Yorumla
1 yılOluyor ses kaydındaki sesimi hiç beğenmiyorum jgjnnvjm
11 Yorumla
1 yılDiyorum çünkü normalde zaten sesim kalın ses kaydında da mafya sesi gibi çıkıyo jsxlsjds
15 Yorumla- 1 yıl
Ben bile tırsıyorum seninki çok normal sjdjwjdn ☠️👻
- 1 yıl
Eyvallahh canının sağlığı, kafanı bozan olursa bana gel adamım👊😈
1 yılGüzel sevgilimmm @tatlikizzzz34 nazara gelmiş kurban olduğum ♥️
21 Yorumla- 1 yıl
Evet bitanem.. Nazar duası okuma zamanı gelmiş sevgilim.. 🥰 O güçlü nefesinle duanı bekliyorum aşkım.. ❤️
1 yılKendi iç sesimizi duyduğumuz için dış ses farklı gelir normal olarak.
10 Yorumlabazen oluyor hele bugün bi ses kaydı alsam 1 2 ay sonra dinlesem tanımam burnum tıkalı
10 YorumlaEvet oluyor tabi.
Özellikle şarkı söylerken 🎶😁10 YorumlaSesim bu kadar kötü mü çıkıyor dediğim oluyor
10 YorumlaAynen ya çok merak etmişimdir niye öyle oluyor bambaşka bir insan sanki
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılSesim güzel olduğu için hoşuma gidiyor ninni gibi geliyor kendi sesimden şiir falan dinlerim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBazen, konuşurken duyduğumda da şok oluyorum
10 Yorumlaişte bu çok başıma geldi spiker gibi sesim var diyorsun dinleyince kibar feyzo filminden fırlamış gibi ses geliyor
02 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 307 cevap paylaştı.
1 yılBana çok çocuksu geliyor elalem aşko kuşko kasma masma diyor bende anlamıyorum nasıl bir ses var çok duydum.
07 Yorumla- 1 yıl
Sesimi duymuştun galiba sen. 😃
- 1 yıl
Senin soruda evet kaldırılmıştı
- 1 yıl
Yook m. ö
1 yılEvet.. O yüzden ses kaydı atmayı reddediyorum..
11 Yorumla
1 yıldinlemeye tahamöülüm yok
11 Yorumla
1 yılEvet yalnız değilmişim zngdjdgs
11 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılHayır, alıştım
16 Yorumla
u 1 yılkim alıştırdı bee
- 1 yıl
Artık herkese ses kaydı atıyorum, yazmaktan iyi 😆
u 1 yılgözler görmio dimi artık kıhkıhkı
- 1 yıl
🥹telefon büyüdü ama yine de görmüyorum
u 1 yıltamam yanlız değilsinnn üzülme
- 1 yıl
Sende mi Brütüs
- İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılAynen, sanki başkası konuşuyor gibi 😂
12 Yorumla- 1 yıl
Benim
1 yılAa ben bu kibar mıydım diyorum bakim şive kaymış mı diye kontrol ediyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Kesin bu güzel ses ben olamam diyorum😅
- İnternet & Teknoloji konusunda 630 cevap paylaştı.
1 yılKendi sesime kızdığım oluyor😂 Allahtan kendimi duyan ben değilim
04 Yorumla- 1 yıl
Kendi kendime konusuyom
- 1 yıl
Tamam kendime söyledim gürültü yaparsa saçını başını yolarım🤭
Ses kaydında sesim cidden acayip çıkıyor bazen kendimi tanıyamıyorum
01 Yorumla
1 yılHayır genelde insanlar öyle kardeşlerimle karıştırır
06 Yorumla- 1 yıl
Sevdiğim adam ayırıyor o farkı akrabalar ayıramıyor
- 1 yıl
Yani o her gün duyuyor sesimi enerjimi biliyor diğer herkes aynı ses tonu bide ruh gibi enerjik değilim akraba sonuçta 😅🤭
- 1 yıl
Ehuehu 🤭😂
Bazen oluyor çok vurgulu konuşuyorum o dikkatimi çekti 😀
01 Yorumla
1 yılHiç dediğim olmadı kdkdkd. DC attığım mesajlar hariç rdkskdm
02 Yorumla- 1 yıl
Ben de durmuyo sende duruyosa bilemem xkdkd
1 yılAllah sesimi duyanlara yardım etsin özellikle kayıtta
01 Yorumla
1 yılAynen civciv gibi çıkıyor zaten birde dinleyip gülüyorum kendime
02 Yorumla- 1 yıl
Cik cik cik
1 yılİlk duyduğumda evet ama şimdi alışkınım kendi sesimi tanıyorum
02 Yorumla- 1 yıl
Tanıştım zamanla🤣
- İnternet & Teknoloji konusunda 526 cevap paylaştı.
u 1 yılHayır sesime alışkınım çünkü evde hep şarkı söylerim dcghh
07 Yorumla- 1 yıl
Aheyyyy aheyyyy 😄
- 1 yıl
Aheyyyyyyyyyyyyyy oldu mu uzun hava bozlak okuyayım istersen" ben sen mi ağladın hep sen mi yandın ben de gülemedim yalan dünyada " 😂Neşet ertaş tan 😎
- 1 yıl
Giriş kısmı yanlış geldi türkünün doğru sayın 😄
- 1 yıl
😀
Kendi sesimi duyup kim la bu konuşan trans demiştim… 🤣🤣🤣
06 YorumlaBaşkasının sesi gibi yabancılaşıyoruum sesime
02 Yorumlabilmem hiç o kadar farklı dediğim gibi bir durum fark etmedim
02 Yorumla
1 yılOf evet ya acaba karşı tarafın kulağı kanıyor mudur diye dusunkeden edemiyorum
04 Yorumla- 1 yıl
Sesimi normal hayatta beğenirler. Ama attığım ses kaydını dinleyince soğuyorum kendimden
- 1 yıl
Hayır
1 yılEvet genelde cihazlar sesi olduğundan farklı yansıtır
10 Yorumla
1 yılHe cidden ya benim normal sesimle telefondaki ses başka kdjdjdj
10 Yorumla
1 yılKonuşurken normal ama dinlerken çok şiveli geliyo skkfkdjf
00 Yorumla
10 ayne cırtlak bi ses diyorum kendi kendime.
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 693 cevap paylaştı.
1 yılSesim değişik çıkıyor
10 Yorumla
1 yılSesim güzel değil bunu biliyorum :D :D
10 Yorumla
1 yılbu kim demiyorum ama sesim çok farklı geliyor kayıttan dinleyince
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)11 ayBilmem pek takılmam öyle şeylere
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılEvet inşallah öyle duymuyolardır
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılOluyor arada değişiyor sesim bi de
10 Yorumla
1 yılhayir, aksine kendi konusma seklimi seviyorum
010 Yorumla- 1 yıl
hic sevmiyodum kendi sesimi ama sevdirdiler
- 1 yıl
hayir aslinda eski sevgilim surekli sen cok tatli konusuyorsun derdi, "bıdır bıdır" konusuyormusum o nasilsa dkdjjs sonra baska birkac kisiden daha ses tonumla ve konusmamla ilgili iltifat aldim ve kendimi sevmeye kararverdim
- 1 yıl
vardimmmm tanimadin mi beni
- 1 yıl
yeap
- 1 yıl
jdkd tm caktirmadim
“Ne kada da seksi bir ses”
01 YorumlaO kadar kötü sesim yok, demiyorum
03 Yorumla
u 1 yılne kadar kötü peki
- 1 yıl
Kötü değil sesim
u 1 yılkötü dedin o kadar kötü değilmiş ne kadar kötü açıklaa halk açıklama bekliyor
1 yılhayır net bi sesim var
05 Yorumla- 1 yıl
nokta kadar net 🧚🏻♂️
- 1 yıl
heyacanlanirim ben shshshs
1 yılYiokolmuyosanaoluyomu
08 Yorumla- 1 yıl
Herkese var sana yiok
- 1 yıl
Ohh şurama da de
- 1 yıl
Ohhh ben de diyom niye enerşim yok
- 1 yıl
İçim geçmiş dosdik
Evet ama ses tonumu seviyorum ben
06 Yorumla
1 yılOlmuyor ses kaydında da sesim gayet iyi
07 Yorumla- 1 yıl
Atacaktım ama şimdi nazar değer diye vazgeçtim😀
- 1 yıl
25 denedim bademcikler şişti 41 lazım bana başka olmaz 😀
- 1 yıl
41 kere maşallah dışında 41 kendisine ve 1 yani benden başkasına bölünmez o nedenle önemli yani kem göze 41 şiş diyoruz 😀
1 yılDemeyen bizden değildir
01 Yorumla
1 yılKendimden soğuyorum
01 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 794 cevap paylaştı. Bazen oluyor bazen de çok komik geliyor 😄
04 Yorumla
1 yılTabii bi süre sonra sohbet ediyoz
020 Yorumla- 1 yıl
Bak o da sana söylüyor
- 1 yıl
Bayrama geliyor mu diye soruyor
- 1 yıl
Neyli olsun
- 1 yıl
Onun kavurması daha güzel bi kerem
- 1 yıl
Meşe yol gel de ateşte pişsin
- 1 yıl
Ben geyik avladım ama
- 1 yıl
Dedem tarzandi
- 1 yıl
Amazon ormanlarını koruyalım
- 1 yıl
Evet memur bey şordaki adam
- 1 yıl
Assjffkkfk
1 yılEvet ya
10 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 448 cevap paylaştı.
1 yılYeess
10 Yorumla evett
10 Yorumla
1 yıloluyor haha
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 